Einstein KWPN 86.510 v. Roemer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Einstein KWPN 86.510 v. Roemer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-01 21:34

wie heeft er voor mij informatie over de kwpn-hengst Einstein v. Roemer x Normand? Ik weet dat de hengst dood is, maar waar heeft hij gestaan, wat heeft hij in de sport gedaan en wie heeft er misschien ook een nakomeling van deze hengst hoe is dat paard in de sport etc.
Ik ken er al een aantal bv. Newton zz licht dressuur (Jose Kouwenhoven) Juwel zz zwaar dressuur (Angelique van Loenen)
Ik heb zelf een 4 1/2 jarige Einstein x Uniform, schimmel 4 hoge witte benen en een bles een bange schat! Haha!

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 21:39

ja ik heb einstein vlak voor zijn dood nog kunnen fotograferen toen hij op concours in Goes was.
hij heeft dus in de dressuur gelopen, hoe hoog hij is gekomen weet ik niet uit mijn hoofd maar ik vondt het altijd een hele mooi en lief uitziende hengst

bambino_oud
Berichten: 19
Geregistreerd: 15-11-01

Einsteinmerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 01:34

Ik heb ook een EInsteinmerrie van 5 jaar. Donkerbruin, scheve bles een heel chique paard om te zien, maar helaas moeilijk te rijden. Verder had mijn oude buurmeisje ook een Einsteinmerrie van het eerste jaar dat Einstein dekte, dat is een vos, eigenlijk net zoals Jewel maar dan kleiner. Ik weet dat hij in zijn eerste dekjaar 2 merries heeft gedekt waarvan dus een die van mijn buurmeisje geworden, Jewel is van zijn tweede jaar. Als je meer info wil kan Angelique je misschien wel verder helpen anders kan ik nog wel eens navraag voor je doen.

marloesn
Berichten: 1
Geregistreerd: 19-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 23:14

hallo horse pleaser

ik zag dat je aan aantal jaar geleden foto's heb gemaakt van de hengst einstein. Zou je ze mij toe kunnen sturen

groetn marloes

Peterina
Berichten: 9148
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: Neerpelt, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 14:27