Goodtimes

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Goodtimes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-01 17:17

He iedereen,

Ik wil graag iets weten over de hengst Goodtimes. Er staat bij mij op school namelijk een Goodtimes, waar ik nu al twee keer een ongelukje mee gehad heb, wat niet echt goed afgelopen is. Hierdoor ben ik van mening dat dit dier niet echt een goed karakter heeft ( en ik ben niet de enige ) Hij is op stal heel lief, maar als hij aan het werk moet, doet hij alles om er onderuit te komen. Bovendien weerhoud dit paard zich niet om even flink naar je te slaan als hij geen zin heeft om iets te doen. Omdat ik dit meegemaakt heb met hem, en een keer van hem afgevallen ben omdat hij heel gemeen aan het bokken was, zou ik graag van jullie willen weten wat voor ervaringen jullie met paarden van Goodtimes hebben. Zijn ze ook lui, en doen ze alles om onder het werk uit te komen? Hebben ze ook totaal geen respect voor je? Of ligt het gewoon alleen aan dit paard en is hij gewoon gek in zijn hoofd?

alvast bedankt,

xxx Pniekz. Extreme duivel

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 17:55

Tja, ik ken er wel eentje die zo levensgevaarlijk werdt dat hij uiteindelijk is verkocht.
Zo gruwelijk hoog steigeren dat geen mens meer kon blijven hangen.

Verders eigenlijk nog geen nare ervaringen mee gehad.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 18:21

Goodtimes geeft over het algemeen mooie chique paardjes met een superkarakter maarja er zijn weleens uitzonderingen. Meestal hebben die paarden ook een heel mooi chique klein koppie.

Suzanne F.

Berichten: 49206
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 19:21

Ik ken een Goodtimes met een heel braaf karakter en echt super bewegingen, hij is 2 voudig PAVO cup kampioen. Gewoon een mooi dier, niet echt een superchique koppie maar gewoon een leuk dier met heel veel talent.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 20:15

En als je het aan mij vraagt heeft Suzanne het over Lucky Times van Anne Franssen!

gabrycha
Berichten: 1801
Geregistreerd: 09-12-01
Woonplaats: Gehuchtje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 20:50

Ik heb op een bedrijf stage gelopen en daar hadden ze een goodtimes merrie, ik was daar helemaal weg van, nietal te groot maar wel hoge ibop een super bewegen en springen. Het paard heeft mijn nooit wat gedaan maar ik heb wel zelf gezien hoe ze mensen er af smeet gewoon! Ik kan dus helemaal niet rijden maar ik heb wel met het beestje moeten werken maar ik vond haar leuk, misschien dat het daar aan ligt.
Maar die merrie heeft wel een voorgeschiedenis iedereen en eens af te hebben gegooid. gr gabrycha

Suzanne F.

Berichten: 49206
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 11:13

Goh Steef..........dus toch niet blond he? Knipoog

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 17:06

Goodtimes geeft juist paarden met een goed karakter!

Tuurlijk zijn er altijd uitzonderingen, maar soms word een karakter ook verkeerd gemaakt door ons mensen.

Good times geeft paarden die braaf zijn, hard willen werken en goed helder zijn. (dit niet verwarren met vervelend zijn, helder is een geweldige eigenschap vind ik) en daarnaast een heel mooie exterieur hebben!

Kus,
Frederike