STV stable stopt er mee!?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 20:43

Klopt, hoorde het van de week ergens. Geloof dat Junior ook aangeboden word.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 22:47

Maarre wie gaat geld bieden op Junior?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 11:54

petraaken schreef:

Heb je een rijke suikertante of -oom om mee te nemen? Voor het geval dat je een mogelijke aanwinst ziet. Haha!



Ben ik de enige die denkt dat het voor de Fam. Biemans wel eens flink tegenkan vallen.

Veilen doe je niet zomaar namelijk, dan heb je de hele bende al een tijdje te koop staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 22:57

Aimee schreef:

Nee, grapje. Een tijdje geleden had ik al gehoord dat Biemans er mee op zou houden, *


Het is al heel lang bekend dat ze ermee op houden.

Gezien het feit dat de boel op een normale manier dus blijkbaar niet verkocht kan worden gaat het via een veiling.

Of het vrijwillig is weet ik niet.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 23:24

Aimee"]
[quote="Pipo schreef:
Het is al heel lang bekend dat ze ermee op houden.


Lekker belangrijk, dan weet jij het al een jaar en ik driekwart jaar (tijdspan is hypothetisch bedoeld) .... So what???!!!

Het is hier toch geen race tegen de klok "wie het eerst alle nieuwtjes in paardenland weet".....

Mij gaat het gewoon ook aan het hart dat het mede Junior betreft en dat zorgt er voor dat ik misschien wel een kijkje ga nemen.
[/quote]

Dat jij dat zo voelt joh, het was niet eens zo bedoelt. Ik weet het trouwens nog niet zo lang. Maar hoorde dat het al vrij lang bekend was Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 14:49

saluut"]
[quote="Pipo schreef:
Maarre wie gaat geld bieden op Junior?


Gaan we erheen met mijn suikeroom, maar dan ga jij er voortaan op zitten!!! Knipoog Haha! Haha!

Dat feestje laat ik denk ik even aan mijn neus voorbij gaan! Ziek
[/quote]

Feest wilde ik mijn neus ook voorbij laten gaan.

Misschien dat Amerikanen nog wel belang hebben Haha!:D:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 16:28

Lovely schreef:
Waar hebben die lui het over?


Volgens mij over gel.ul in de ruimte, dat soort verhalen worden er al snel in de wereld gebracht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 23:52

ART_UMA schreef:
Toevallig 's voorzichtig gevraagd wat de prijs voor een merrie moet zijn, slik slik, nou ik kom wel kijken op de veiling (met de nadruk op kijken en niet kopen).



Doordat dhr. Biemans prijzen vraagt die boven normaal zijn verkoop hij niet veel. Daarom is de veiling denk ik nu ook.

Hij leeft in een fantasiewereld mbt prijzen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 14:32

Ik ken de beste mensen niet, dus oordeel er verder niet over. Maar als je zo ver moet als een veiling gaan houden dan denk ik er wel het mijne van.

Verder zijn die Amerikanen regelmatig snel van de kook ( oeps, generaliseren Haha!) dus ik zou mij daar bar weinig van aantrekken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 127 bezoekers