100 % terug bij niet drachtig?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 23:30

Volgens mij is het ook bij een aantal hengsten 100 % geld terug als ze op het station worden geìnsemineerd. Maar, ik kan het verkeerd begrepen hebben, zo was het vorig jaar dan toch en dat weet ik zeker.



chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 08:55

Alane schreef:
heet dat geen koppel verkoop?
en is dat niet iets wat dat station nooit en te nimmer waar kan en mag maken?


Hoezo, begrijp ik niet?

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 12:16

GribaldiFAN schreef:
Allen is de ijzerenman daar blijkbaar geen van


Dit begrijp ik niet, bij een aantal hengsten krijg je bij gust toch het geld terug?

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 23:58

Ik had alweer een vermoeden dat er weer eens geen goede bedoelingen achter zaten. In dit topic kan ik me volledig aansluiten bij Sjuimpje, Pipo en Sarabande (als hun berichten natuurlijk zo bedoelt zijn als hoe ik ze opvat wat ik overigens niet begrijp is het stukje over rancune). Voordat ik zulke beschuldigingen uit op internet zou ik zeker eerst eens goed na denken. Want hoe dan ook Grib, je hebt hier suggestie's gewekt die naar mijn mening niet helemaal eerlijk zijn. Kom je met zulke praatjes dan moet je die ook waar met naam en toe naam en niet zo maar wat roepen. Mijn ervaringen met het bedrijf zijn anders als bij een merriehouder, dat begrijp ik wel maar na een paar jaar kan ik toch echt wel zeggen dat ik nog nooit van zulke vervelende praatjes heb gehoord.
Het paardenwereldje, echt heel gezellig zo af en toe ....
Blij dat het er ook anders aan toe kan gaan en het niet op zo'n achterbakse manier gespeelt wordt via een forum (en dan nog het deel dat zich achter de schermen plaats vindt), dan kan je het beter recht in iemand zijn gezicht doen maar voor zulke zaken ontbreekt het lef vaak.
Grib, mocht ik je bericht verkeerd interpreteren leg het me dan even uit want ik schrik toch wel behoorlijk van mensen (degene die jouw dat hebben verteld) die zulke praatjes verspreiden.

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 15:49

Leuk dat het hier zo op de man af wordt gespeelt terwijl men zich niet kan verweren. En dat allemaal door ziekelijk geroddel.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 85 bezoekers