karakter van de hengst oifor

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

karakter van de hengst oifor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-01 12:39

Ik ben erg benieuwd hoe de vader van m'n fjordje is.Zijn moeder zie ik nog wel eens en die is erg op zich zelf. Dat is mijn veulen absoluut niet. die is graag bij andere paarden.De laatste 2 weken begint hij steeds brutaler te worden en daarom wil ik graag weten van wie hij dit heeft of dat dit gewoon speelsigheid is.
En als je zelf een oifor hebt laat dan even weten hoe hij/zij was toen je hem kocht en hij/zij nu is.

Wodan en ik onderweg in de M2



wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-01 17:01

ja zal ik ff doen,maar daar staan dacht ik alleen maar dingen over zijn uiterlijk in. maar toch ff kijken. Ik heb dus net gekeken en er staat dat hij in 2001 uit de fokkerij is genomen. Ik heb ze nu een mailtje gestuurd en gevraagd waarom dat zo is. Ik ben daar wel nieuwschierig naar.

Wodan en ik onderweg in de M2

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-02 22:06

doordat cowgirl enigetijd geleden hier had neer gezet dat oifor afgekeurd zou zijn.Ben ik naar de pagina geweest waar dat uit moest blijken. hij is inderdaad uit de fokkerij genomen,maar niet omdat hij is afgekeurd.
Hier onder het andwoord van het stamboek.
[Fjorden Paarden Stamboek]

antwoord: De hengst Oifor was verkocht voor de fokkerij in Hongarije, doch door de MKZ|-crisis kon hij niet geleverd worden we kregen geen toestemming om hem te exporteren.
Momentueel hebben de hongaren hem nog niet opgehaald, daar ze geen geld meer hebben. Ze hadden intussen een duits gefokte hengst gekocht, maar die werd in Hongarije afgekeurd. Men heeft nu geen geeld om Oifor te kopen, wordt nu vanuit Hongarije verklaard. Doch er is een koop gesloten en t.z.t. zullen ze hem wel afnemen.
met vr. groeten
vb

Wodan en ik onderweg in de M2

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-02 19:23

ik zou zeggen stuur ook een mailtje naar het stamboek toe. dan weet je ook het andwoord

Wodan en ik onderweg in de M2


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 bezoekers