master

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

master

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-01 15:21

wie heeft er een foto van deze hengst
ik heb namenlijk een nakomeling van hem en ik heb me helemaal een slag in de ronte gezocht hier op i-net maar k kan van hem dus geen foto vinden
en ik ben errug benieuwd of magned op haar vader lijkt.
magned is trouwens kwpn
ik zal anders zo haar papieren wel ff inscannen
Haha!

xThalyx

Berichten: 4097
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Zoetermeer

hallo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 20:55

hallo ik heb pas die hengst ergens gezien!!
ik zal de naam van de site even opzoeken!

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 22:21

Master is geloof ik NRPS hengst, als ik goed zoek op zolder heb ik denk ik nog wat info over hem. Ik heb toen ooit Master mijn merrie (de moeder van Nimber) willen laten dekken. Het is een grote bruine macho hengst. Magned lijkt helaas niet veel op hem.
Hij stond toen op de Nieuwe Heuvel in Lunteren, weet alleen niet of hij daar nog staat. Ik heb bij hem in zijn stal gestaan, echt een lekker ding. Hij heeft ook een goedgekeurde zoon, en er lopen een aantal Master in de sport.

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

master

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 00:34

hoi,
master staat inderdaad niet mer op de nieuwe heuvel, hij staat geloof ik ergens in het buitenland.
Mijn merrie is toevallig ook van master.
Hoe is die van julie in karakter

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 14:39

Afbeelding

en nog 1 onder zadel:

Afbeelding

master
nra. stb 86. 1

geboren in 1983, kleur bruin, stokmaat 1.70 m.

de op prestatie gerichte kwaliteitsvolle voorouders van Master bewijzen nu dat master een succesvolle uitkomst is geworden. In de fokkerij is master met veel lof goedgekeurd op zijn afstammelingen ( reeds 2 zonen goed- gekeurd, waarvan een nu al zz drs en L springen is) en in 1992 werd een 4- jarige dochter vanmaster algemeen kampioen.

naast het drukke dekseizoen start marijke folmer master met veel succes. de combinatie komt nu uit in de grand prix.

master staat als leverancier van dressuurpaarden nummer 1. er zijn reeds vele afstammelingen die Z en ZZ lopen.