sportmerrie laten dekken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 22:27

Bij een merrie die gewend is om op dit niveau te presteren kan je heel ver doorrijden.
Meestal geeft de merrie zelf aan van, nu worden de oefeningen me te zwaar, met name buigingen en wissels.
Ik zou haar wel tot vrij lang eenvoudig werk blijven laten doen, des te eerder is ze weer in vorm.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 09:55

Gezien het niveau waarop jij rijdt en de eventuele spanning die daarbij komt weet ik niet of dit geen enkele invloed op Nistria heeft.
Er zijn weinig merries die zo hoog starten en gelijk drachtig zijn. In de eerste maanden van de dracht voor het vruchtje zich genesteld heeft is er een grotere mogelijkheid door verwerping dan de tussenliggende maanden.
Ik denk dat je moeilijk te raden bent.
Jij kent Nistria het beste en weet hoe ze reageert op de stress van reizen en heel belangrijke wedstrijden.
Misschien moet de eigenaar kiezen voor jouw geweldige prestaties, en het veulen een jaar uitstellen

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 11:38

Nistria ik geloof dat je hier even moet uitleggen wie je bent en wat je met nistria loopt Haha!

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 20:28

Suzanne F. schreef:
En zeker nu je merrie op nivo is, er dan zo´n tijd uit zijn en dan in Juli EK??? Nee ik zou alles doen om dat uit zijn hoofd te praten! Vind het echt geen goed idee zeker nu je eigenlijk al veel kans hebt op een teamplaats.


Ik ben het volledig met je eens OK dan!

De eigenaar zou moeten begrijpen dat dit al zo bijzonder is dat er een keuze gemaakt moet worden.
Als Nistria (het paard Haha! ) door stress, niet onbegrijpelijk op dit niveau, zou verwerpen dan heb je dikke kans dat ze ten tijde van het EK flink in conditie achteruit gaat.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: denisesilver, Fenn, Manny en 130 bezoekers