Hengst GULDENBERG in ere hersteld!!...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 13:42

Uiteindelijk is het de fokker die bepaald of de hengst veel aanbiedingen zal krijgen.
En hengsten zijn er genoeg in Nederland, ruimte en geld om te gaan fokken worden steeds minder.
En je fokproduct ben je tegenwoordig ook niet meer zo snel kwijt.

Je suis Charlie.


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 13:48

Valt daar nog wat aan uit te leggen dan? Stel ik ben fokker en heb een merrie, wil er een hengst bij zoeken, en dan kijk ik wat er aangeboden wordt. Simpel zat.
Dus als de fokkers het NIET eens zijn met het eerherstel van Guldenberg (en geloof me een naam is sneller kapot gemaakt dan in ere hersteld) kunnen officiele instanties hem wel goedkeuren, maar de fokker heeft altijd nog een eigen mening, en beslist uiteindelijk zelf of hij zijn merrie bij deze hengst aanbiedt of niet.

Snap niet wat je daar niet aan begrijpt.

Je suis Charlie.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 13:51

Stephany schreef:
Ik wilde het even van jou horen!


Bij deze dus. Had me wat tikwerk gescheeld, maar goed...weer een bericht erbij Haha! Lips are sealed

Je suis Charlie.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 18:15

AWvL"]
[quote="Samsam schreef:
Das een keer 4e en een keer ??

Dat weet ik niet, maar een hengst die in de internationale top zijn mannetje staat is een goede. Van hoeveel procent van de hengstenstapel kan dat gezegd worden?
[/quote]

Het is of een goede, of hij is goed gepromoot. Lips are sealed
En het ligt niet alleen maar aan het paard zelf, maar ook in de handen waar zo'n dier in beland.

Je suis Charlie.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 bezoekers