Misschien rare vraag maar toch..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Beate

Berichten: 597
Geregistreerd: 23-03-04
Woonplaats: Gaanderen

Misschien rare vraag maar toch..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-04 13:25

Misschien beetje rare vraag maar ik ben niet zo thuis in het fokwereldje... Een andere vraag was wie informatie had over de papa van mijn ruintje..nl. VITANO. Tigger antwoordje met veel info OK dan! maar daar stond bij: fokklasse 3 maar wat is dat eigenlijk fokklasse 3? Verward

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 13:28

Kun je vinden op www.nrps.nl Haha!

Voor goedgekeurde of erkende hengsten bestaan fokklassen:


Fokklasse III: hengsten die aan de eisen van het verrichtingsonderzoek hebben voldaan.
Fokklasse II: hengsten die aan het verrichtingsonderzoek en het sporttraject hebben voldaan.
Fokklasse I: hengsten die voldaan hebben aan het verrichtingsonderzoek, het sporttraject en het nakomelingenonderzoek.

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 14:12

Het is ook jammer dat het Nrps zo met hun foto's omgaan. Er is voor mij geen duidelijk overzicht meer wie welk paard is.. Jammer is dat...

Ik had graag een mooi duidelijk overzicht gehad, misschien weet iemand de logica er wel van?

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 14:17

[offtopic] Tigger, die schimmel bij Provinciale Keuringen 2003 Brabant met het roodwitblauwe lint om is van mij Schijnheilig Haha! Haha! [/offtopic]

De hele site van het NRPS zou een verbetering kunnen gebruiken.

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 19:08

Missouri schreef:
[offtopic] Tigger, die schimmel bij Provinciale Keuringen 2003 Brabant met het roodwitblauwe lint om is van mij Schijnheilig Haha! Haha! [/offtopic]


Kon hem zo niet vinden op de site (dat bedoel ik dus..stom gedoe daar. Huilen )
Maar in je profiel wel... Wat een knapperd... OK dan!

Beate

Berichten: 597
Geregistreerd: 23-03-04
Woonplaats: Gaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-04 21:31

missouri bedankt voor de info, verder ik heb foto van VITANO gevonden voor de liefhebbers ma krijg hem hier niet op de site...hij moet eerst op een internetsite staan of zoiets maar ik zal het ff proberen:D