Welke hengst(en) voor deze merries (Welsh A)?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 13:29

Joost, ik ben natuurlijk nog maar een leek in de welsh-wereld, maar ik kan wel reageren op de foto van Parador Lachen
Het is namelijk best moeilijk om een echt mooie foto van Para te maken, net als van Ubbo...op de een of andere manier komt hij er net niet goed op te staan...We hebben wel een redelijk mooie foto van hem, maar daar zit een paal (van de afrastering) net op een rare plek Bloos

De hengst die me te binnen schoot op je vraag was High Flown's Japhet, maar ik geloof dat je die ook al gebruikt hebt ? (Sumrin Tina is daar toch van ?)
En verder ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar je mening over Ubbo...kan ik er weer wat van leren

"The world is best viewed through the ears of a trotter"


Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 23:56

Kadance is inderdaad een goed veulen, ik ben benieuwd wat hij als 3-jarige gaat doen. Kitty is natuurlijk ook een merrie die meerdere goede veulens heeft gegeven. (Veulenkampioen Hengelo 2002 was ook van Kitty). Ik ken geen oudere nakomeling van haar...weet dan ook niet hoe die gepresteerd hebben.

Joost, bedankt voor je mening over Ubbo. Nu ik toch met preferente hengsten aan het smijten ben... Baledon Jerimiah? (Ben er zelf niet echt weg van, maar kan er nog geen naamkaartje aan hangen).
Op een of andere manier schieten er me steeds schimmelhengsten te binnen...een palomino dan maar Lachen Ceulan Cariadog (schrijf je dat zo ?)

"The world is best viewed through the ears of a trotter"

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 00:12

Een bruine merrie (ik geloof van Fronbach Hello Campers)

"The world is best viewed through the ears of a trotter"

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 00:13

PJ schreef:
Citaat:
een palomino dan maar Ceulan Cariadog (schrijf je dat zo ?)


Joost gaat, terecht, voor GOEDE beweging!!!, dus niet voor deze hengst.


Ken deze hengst niet, heb hem helaas niet gezien op de keuring...maar als ik het goed begrijp heeft hij geen echt goede beweging ?

"The world is best viewed through the ears of a trotter"


Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 12:47

vanda's schreef:
Zijn bewegingen zijn niet bepaald correct te noemen, dat ben ik zeker met PJ eens. Geen geschikte kandidaat dus voor Stal Sumrin.


Weer wat geleerd Wat ik raar vind, is dat een hengst dan sectiekampioen kan worden op de hengstenkeuring! Als ik het goed onthouden heb, heeft hij High Flown's Japhet eruit gelopen die toch echt geen slechte draf heeft! Een hengst die niet correct loopt hoort IMO niet goedgekeurd te worden, laat staan sectiekampioen Verward

"The world is best viewed through the ears of a trotter"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: moonsparkle, TurboDi en 153 bezoekers