Hengstenshow wim cazemier

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Hengstenshow wim cazemier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-04 00:04

Vanavond ben ik samen met anneke (luvdatossa) hier op bokt naar de hengstenshow in tolbert geweest.

was erg leuk (op de tuigers na)

we hebben mooie hengsten gezien zoals special D en Tuschinksi. was erg onder de indruk van zijn draf. Lovers

Ik vond ik solitair erg goed.
de hengst Timeless vond ik erg tegen vallen hij kan wel lopen en goed springen. maar zijn hoofd gaat op en neer en een dikke onderhals. Vind niks aan het hele paard.

ook riverman vond ik niet echt spectaculair. een beetje een gewone hengst.

En de presentatie van hester klompmaker met pierrot vond ik ook erg goed. ze liet goed zien dat springpaarden ook dressuurmatig goed gereden moeten worden. pierrot kan goed schakelen. en springt erg gemakkelijk. vind het een goede en mooie hengst.

en ja laten we het over numero uno maar niet hebben Kwijl erg gave hengst jammer dat hij weinig inhoud heeft.


speciaal voor de "tuigerfans"

sire vond ik geweldig gaan OK dan!
patijn geen worden voor in 1 woord klasse.

van talent en moneymaker was ik niet gecharmeerd.


wat vonden julli ervan???


Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-04 00:25

nou klinkt het heel grappig timeless is van mijn baas. en dan hoor je natuurlijk de verhalen alles is super aan die knol. in hun ogen. en ik ben met je eens hij springt geweldig en kan goed bewegen. maar zijn hele uiterlijk viel me tegen en vooral met zijn kop slaan ergerde mij. wij zaten niet op de tribune. maar op de stoelen aan de zijkant.

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-04 17:02

thea schreef:
ik was er gisteren ook, van pierrot ken ik iemand die hem heeft gereden. Hij is erg betrouwbaar, en is een goede allrounder. En bij hester moet idd. de basis er goed in zitten, dit kan zij als geen ander. Van special D. had ik veel gehoord maar in real live, was er toch iets wat mij tegen viel. Onder het zadel liet hij zich maar moeilijk bewerken, of dat iets over het paard zegt of de amazone.... Ik hoop dat Tuschinski niet elke dag zo gereden wordt, hij weet niet wat hij met zijn lijf aan moet zo lijkt het.
Je zou bijna een tuiger op de merries zetten, wat een bewegings kwaliteit en toch een mooie bovenlijn.
Om het weer ga ik vanavond niet naar Tewis.


ik denk dat die paarden allemaal wat te veel opgefokt waren en een gestresste ruiter op zich hadden. want inderdaad de amazone van special D wou hem naar mijn idee meer verheven laten draven, maar dat zit er (nog) niet in en ging daarom aangaloperen. erg jammer. Lachen


Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-04 19:32

ja jongens ik heb ook foto's ook van special D maar ze zijn niet echt mooi. sorry. ik zal ze nog plaatsen.

luvdatossa ja ik zit op de derde foto een foto te maken en volgens mij kunnen we jou net onder het paard zien.

ja en op de eerste staan we ook allebei duidelijk

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-04 19:50

ik vond hem tof was hem alweer vergeten. hij heet toch yk dark piter.

maar zijn vader vind ik mooier. is een hele verbetering van een fries.

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-04 20:41

sorry jongens kan geen foto's plaatsen weet niethoe ik de stopgezette beelden van me digi moet uploaden. *hint**hint*

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-04 17:39

ja die waren ook erg leuk oliebol ging er met het jongetje van door Lachen

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-04 17:40

oh foutje d8 serieus dat het een jongentje was

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 19:30

Sjuimpje schreef:
Door wie werd die Arabo Fries gereden?


door geen 1 hij werd aan de hand getoont (met d of t Verward )

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 20:02

toch vind ik het een verbetering van een fries (trouwens ook van een arabier)
Laatst bijgewerkt door Alikesflame op 25-03-04 20:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 20:05

nee heb er geen filmpje van, oh ik dacht het ras in het algemeen. nee ze hadden idd beter zijn pa er kunnen laten lopen

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 21:24

Peche schreef:
Citaat:
we hebben mooie hengsten gezien zoals special D en Tuschinksi. was erg onder de indruk van zijn draf.

die tuschinski heeft misschien wel een mooie draf maar heb je hem wel eens recht op je af zien komen, ik ben ook bij die show geweest. maar hij maait extreem met zijn rechter voor been.

en inderdaad die arabo fries was niks, als dat een nieuw ras word dan weet ik het niet meer..... en dan nog dekgeld vragen van 650 euro, daar heb je magic turbo anderhalf keer voor en riverman op 200 euro na ook

Riverman dat was een goede springer, sprong zo nu en dan iets te hoog maar toch goede afdruk mooie sprong



nou daar hoef je nog niet voor te staan om te zien dat hij maait.

maar op zich vind ik een arabo friesa niet beroerd, deze was niet zo als ze kunnen zijn. het is net als je bij de kwpners een klein dik vet paard met worstpoten door de bak laat gaan. ze hebben gewoon de verkeerde arobofries genomen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MariekeS_ en 39 bezoekers