Wie heeft de haflinger die van mij is geweest?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Esgaroth

Berichten: 5247
Geregistreerd: 13-02-04

Wie heeft de haflinger die van mij is geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-04 22:52

Mijn eerste pony was een haflinger. Een vrij frèle haflinger, niet lomp dus. Het was een jaarling toen ik hem had, papieren heeft ie niet. Hij had een kol op zijn voorhoofd, verder niks. Op zijn neus heeft ie een klein litteken omdat hij zijn hoofd een keer heeft gestoten. Hij was vrij licht van kleur.
Wie denkt mijn oude pony in bezit te hebben? Ik zou het geweldig vinden er achter te komen.
Ik heb hem ongeveer 6 jaar geleden verkocht aan een handelaar vanuit Groesbeek (ja ik weet het, een vrij onmogelijke speurtocht). Misschien zit ie wel allang in de frikandellen, maar als iemand hem misschien in zijn (het was een hengst) Haf herkent, pb me dan asjeblieft!!


Esgaroth

Berichten: 5247
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-04 23:01

Haha, sja, daar zeg je me wat. Ik had hem Dani genoemd, maar dat weet de eigenaar van nu natuurlijk niet. Ouders weet ik ook niet, want hij heeft geen papieren gehad. Ik heb hem in Groesbeek gekocht en verkocht (dat ligt bij Nijmegen). De handelaar kende ik niet, zijn naam ook niet. Zijn karakter was typisch die van een hengst: bijten, rennen, wild zijn, druk doen....... Foto's heb ik wel, maar geen scanner..... slim he.... daarom zei ik al, een vrij hopeloze speurtoch zal dit wel worden. Maar ja, een kol een een litteken op zijn neus, that's all I can give for now. Geschatte hoogte zal trouwens wel tussen de 1.40 en 1.50 liggen (ook weer lekker duidelijk) want het was een normale haflinger.


Esgaroth

Berichten: 5247
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-04 23:04

Maakt dat iets uit? Het verschil zie je niet qua uiterlijk denk ik. Ik schat hem btw eerder 7 hoor Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lalidan en 122 bezoekers