Jazz de jongste Stempelhengst!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Jazz de jongste Stempelhengst!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 13:14

KWPN
18-03-2004: Stempelhengsten leverbaar


Stempelhengsten en hun nakomelingen

Voor alle liefhebbers van sport en fokkerij is dit unieke boek per direct leverbaar!


Het unieke naslagwerk Stempelhengsten volgt de zegetocht van 30 tophengsten die in de afgelopen decennia hun stempel hebben gedrukt op de KWPN-fokkerij en daarmee voorgoed hun waardevolle sporen achterlieten.
Het is met name aan deze hengsten te danken dat het Nederlandse warmbloedpaard zich in korte tijd heeft kunnen ontwikkelen van landbouwrijpaard tot het luxe sportpaard van vandaag. En wát voor een paard:
Het KWPN staat al jaren aan de top van de internationale spring- en dressuurranglijsten.

Inhoud
In het boek worden de volgende hengsten beschreven: Sinaeda, L'Invasion, Amor, Courville, Domburg, Abgar, Cambridge Cole, Duroto, Farn, Gambo, Oregon, Hoogheid, Joost, Le Mexico, Lucky Boy, Marco Polo, Nimmerdor, Ramiro, Rigoletto, Renovo, Voltaire, Purioso, Cocktail, Jazz, Burggraaf, Concorde, Ferro, Waterman en Fabricius.

Elke hengst is uitgebreid beschreven, compleet met pedigree, succesvolle nakomelingen, een overzicht van alle goedgekeurde zonen en statistische fokgegevens. Het boek is rijk geïllustreerd met uniek fotomateriaal.

Ik mis Krack C

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 13:16

Is er 1 voor de volgende editie..

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 13:21


Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 13:23

Hihi, en ik mis Gribaldi Clown

Maar serieus: ik mis wel een boel hengsten, daarover meer in het topic dat Sjimmy aandroeg.

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 13:30

Reactie's over het boek stempelhengsten in het topic wat Sjimmy aangeeft.