Wie kent de newforest hengst MolenaarsGolden King?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Wie kent de newforest hengst MolenaarsGolden King?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-04 21:47

Ik heb net een c-pony met als vader ingereden van Molenaars Golden King. Nu las ik in de Paard en Sport in een interview dat die vaak zadelmak geboren worden. Nu ben ik nieuwsgierig of meer mensen dit vinden?
Ik moet toegeven dat het erg gemakkelijk ging. Ben er 1 keer afgevallen. Hij is nu 1 maand onder het zadel en luistert goed en loopt al netjes doord de hals.

Melanie

Berichten: 2270
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: B en R

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 22:37

mijn vriendin heeft er een en hij was echt heel makkelijk zademak te maken en loopt nu heel fijn

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 23:05

Ik heb 'm eens zien lopen Leuk, lief paardje. Ook z'n nakomelingen vond ik erg leuk (en divers), maar qua rijden zou ik 't niet weten heb alleen op de moeder ervan gereden. Heb nog ergens een foto van GK liggen.

gabrycha
Berichten: 1801
Geregistreerd: 09-12-01
Woonplaats: Gehuchtje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 00:06

Nou ja helaas heb ik een uitzondering, ik heb een poos een dochter gereden geweldige merrie maar met een enorme truckendoos, ik ben daar talloze keren vanaf gekukeld. Alles behalve een schaapmak beestje, ze was palomino gekleurd en ster bij het new forest stamboek.

Als ik me niet vergis is brummershoeve boss hier een zoon van? Die stond een hele lange tijd op de mange waar ik destijds reed, en die was ook niet makkelijk net als moeder Johanna, wel een prachtpony trouwens Haha!

confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 08:41

www.stalmolenaar.nl , dit is de websote waar je o.a. golden king op vind Wij hebben een 4 jarige merrie van golden king, die loopt onder het zadel en aangespannen, echt een super pony Haha! . Liep afgelopen zomer voor de eerste keer in het showteam mee, was nog nooit ergens anders geweest , liep voorop en deed het super braaf Haha! .

XxSwEeTy
Berichten: 1284
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 16:38

aladin die hier staat, dat is een dekhengst van hr. ten damme in eibergen. en dat is een zoon van molenaar's golden king. die is ook superbraaf.
wij hebben een new forest van mikel op stal staat is nu 3 jaar, maar die lijkt ook zadelmak geboren te zijn haha, je kan er zo op gaan zitten, hebben we nu 2 keer gedaan, geen stap evrkeerd gezet, ze doet net alsof ze al jaren een zadel draagt!

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 17:00

Tja dat schijnt algemeen bekend te zijn van afstammelingen van Molenaars Golden King........
Die worden zadelmak geboren Knipoog

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-04 12:20

Geen toeval dus!!!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 17:51

Mijn vriendin heeft er een.
Echt een schat van een beest heeft nog nooit een pas verkeerd gezet!
Ze is geloof ik M1 met hem geweest en daarvoor heeft die Z1 gelopen. Kan ook heel goed springen.

Dus ik denk ook dat het geen toeval is dat die van jou zo braaf is Lachen

supertammy

Berichten: 2232
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Meliskerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 14:06

King zelf is ook echt super braaf in de omgang enzo. Ik heb namelijk stage gelopen bij Stal Moelnaar en ik heb hem veel gelongeerd enzo.
Mijn pony is vorig jara gedekt door hem.

Groetjes Elizabeth