Cool Cracker S x Landeur/Grandeur

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Cool Cracker S x Landeur/Grandeur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-04 11:17

Ik heb een veulen op het oog met als V: Cool Cracker S De VM= Landeur en de VVM= Grandeur.
Heeft iemand ervaringen met 1 van deze paarden als ouderdier? En wat kan ik evt verwachten kwa karakter/beweging etc?


cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-04 11:26

Bedankt voor de info. Nee, het is niet een jaarling, het veulen moet nog geboren worden. Ik ben inderdaad bij de fokker zelf geweest dus de folder van CCS heb ik inmiddels gezien. Maar voor zover ik begrijp zijn het dus leuke karakters. En toch ook wel aan de maat. Ik ben heel benieuwd wat er uit komt Lachen

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-04 13:29

Nou, het liefst een 'foute' kleur Haha! Ik heb nu zelf al een appaloosa maar een eenkleurige vind ik saai. (sorry Knipoog ) De merrie is zelf een panterbonte appaloosa. Al eerder heeft zo'n kruising een 'foute' kleur opgeleverd: een witte kont met kleine stipjes (appaloosa) en de rest van het lichaam zwartbont. Dat zou ik helemaal super vinden. Maar uit deze kruisingen (wel allemaal met CCS) is ook al eens een appaloosa, een zwartbonte en een vos gekomen dus het is nog even afwachten.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-04 13:48

Is altijd leuk om even te zien Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Facebook en 148 bezoekers