Clint eastwood

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Clint eastwood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-04 09:58

Clint eastwood is een hengst die ter dekking staat bij arts bardoel maar niet bij het kwpn is ggk. Ik kan zelf vrijwel geen info over deze hengst vinden dus ik hoop dat iemand van bokt mij hieraan kan helpen!. Kent iemand al nakomelingen van deze hengst of is dit jaar pas de eerste jaargang van de veulens? Hoe is de hengst zelf? Heeft iemand hem gezien en wat vond je ervan?
Afbeeldingen en cijfers van verrichting etc zijn van harte welkom!

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 12:50

Ik ga dit seizoen bij twee Clint Eastwood veulens kijken, waarvan één uit een hele beste, zeer bewezen merrie ( Schijnheilig ). Die worden in april verwacht, dus pas daarna kan ik verslag doen!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-04 14:40

Hier wordt in juni t veulen verwacht dus vandaar deze info vraag. Hp rijdt hem nu heeft iemand hem daar al onder t zadel gezien?

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-04 21:56

Verders geen bokkers die van deze hengst gehoord hebben? Hij wordt momenteel geregen door hans peter minderhout en loopt op de show in haps. Ik had verwacht dat meer mensen wat over hem zouden weten.

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 00:35

Ik heb hem vorig jaar gezien bij de hengstenshow van De IJzeren Man. Heel gaaf paard met mooie ruime gangen. Hij heeft een lekker bekkie!

Rhea
Berichten: 3489
Geregistreerd: 10-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 13:59

Ik heb nog een reclameblaadje van hem liggen, zal het inscannen en je een e-mail sturen!

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 14:13

sorry, nog nooit van gehoord. Op welk station staat deze hengst. In elk geval staat hij niet in de lijst van de IJzeren man.

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 14:17

Volgens mij heb ik deze hengst gezien in Zwolle tijdens de international stallion show op zaterdagavond, tussen de GP proeven door, toen de jonge hengste (4-6 jarige) voorgesteld werden.
Ik vond het namelijk nogal een opvallende naam en ik vond het een schitterend paard, heel mooi type om te zien en fijne gangen en vroeg me al af waar hij ter dekking staat. Ik geloof dat hij toen ook door HP Minderhout werd gereden.
Maar veel meer zou ik je niet kunnen vertellen.

Rhea
Berichten: 3489
Geregistreerd: 10-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 14:18

5e plaats premiehengst uit Oldenburg, Clintino x Cordial Mèdoc. Stokmaat 1.69m Dekgeld in 2003 was 600 euro excl. Waar hij dekt weet ik eigenlijk ook niet!

Nostalgist__
Berichten: 60
Geregistreerd: 23-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 14:39

Clint Eastwood staat bij Ardts-Bardoel te Haps. Kijk anders even op www.ardts-bardoel.nl. Deze site is niet geupdate voor 2004, maar Clint Eastwood wordt daar gepresenteerd.
Clint is dit jaar bij de presentaties van jonge hengsten in Zwolle en Esbeek geweest. Hij werd daar gereden door HP Minderhout. Eerste veulens worden dit jaar geboren. Clint Eastwood heeft inmiddels succesvol de verrichtingen 30 dagen test achter de rug.
Clint Eastwood is (voor zover ik weet) nog te zien op de hengstenshow van Ardts Bardoel op 1 April en op de hengstenshow van de ijzeren man op 3 April.

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 17:17

ja klopt hij staat ter dekking bij artds bardoel en krijgt dit jaar zijn eerste nakomelingen als ik het goed heb. Hij wordt iid sinds kort gereden door hans peter minderhout.

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 17:22

GribaldiFAN schreef:
ja klopt hij staat ter dekking bij artds bardoel en krijgt dit jaar zijn eerste nakomelingen als ik het goed heb. Hij wordt iid sinds kort gereden door hans peter minderhout.


Clint Eastwood komt uit 2000, dus dan is het inderdaad logisch dat dit (op zn vroegst) zijn eerste jaargang wordt. Dus nog even geduld!