Lingh blijft bij Edward!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Lingh blijft bij Edward!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-04 11:54

In navolging van dit topic: [FA] Verkoop Lingh

Combinatie Gal-Lingh blijft intact


HARSKAMP – De recente successen van combinatie Edward Gal en Gestion Lingh zijn niet onopgemerkt gebleven. In gelijke tred met het succes groeit ook de geruchtenstroom. Zo zou door verkoop van Gestion Lingh een abrupt einde komen aan deze succesvolle combinatie.

Niets is echter minder waar. Edward Gal en Gestion Lingh werken in alle rust verder aan de verwezenlijking van hun ultieme doel: deelname aan de Olympische Spelen in Athene.
Eigenaar Theo van sadelhoff maakte vandaag bekend dat hij Gestion Lingh inderdaad wenst te verkopen. Hij geeft daarbij nadrukkelijk aan dat de combinatie door de verkoop niet uit elkaar kan vallen.

Van Sadelhoff heeft aan de verkoop de absolute voorwaarde verbonden dat het paard tot en met de Spelen ter beschikking blijft van Gal. De ruiter blijft tot die tijd met Gestion Lingh uitkomen op wedstrijden.


www.edwardgal.nl

daan
Berichten: 661
Geregistreerd: 16-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 12:06

He, dat is goed nieuws.
Alhoewel ik dat tot de olypmische spelen al wel weer verontrustend vind. Maar goed, om de spelen hoeft ie zich tenminste geen zorgen te maken!

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 13:01

Ja, las het gister op de site! Super hé!!!!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 13:24

*slaakt een zucht van verlichting*... Gelukkig maar, deze combi mag ook gewoon niet uit elkaar worden gehaald!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 13:27

Maar dus wel een grond van waarheid in het verkoopverhaal.

Ergens kan ik de eigenaar best begrijpen dat hij Lingh een keer wil verkopen. Hij heeft jarenlang in dat paard geïnvesteerd en dat zal er een keer uit moeten.

JECKYLL

Berichten: 1411
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: VELP

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 19:31

heej die theo komt volgens mij heel vaak bij ons op stal.....
nooit geweten dat lingh van hem was?!

maar kan het ook fout hebben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 19:50

Gelukkig maar!

Maarre niemand heeft nog wat geld liggen om deze hengst aan te schaffen Haha!

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 20:09

Pipo schreef:
Gelukkig maar!

Maarre niemand heeft nog wat geld liggen om deze hengst aan te schaffen Haha!



Je weet er niets van Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 21:22

ceasario"]
[quote="Pipo schreef:
Gelukkig maar!

Maarre niemand heeft nog wat geld liggen om deze hengst aan te schaffen Haha!



Je weet er niets van Haha!
[/quote]

Nee dat klopt, anders had ik bovenstaande vraag niet gesteld he!!!! *LOL*

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 21:38

Fijn dat er eigenaren van paarde zijn die prioriteiten stellen boven het vangen van veel geld. Fijn voor Edward dat hij deze kans krijgt. Ik vindt het een hele mooie combi en ben blij er langer naar te kunnen kijken.

Melanie

Berichten: 2270
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: B en R

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 22:37

*zucht* gelukkig, ik vind het echt een topcombinatie!

Novelle
Berichten: 999
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 23:27


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 23:29

Wat goed voor Edward, ik hoop dat hij zijn Olympische droom kan verwezenlijken

pukpaleis
Berichten: 225
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 00:09

Caesario,

Misschien zat ik toch dichter bij de waarheid ....
er is niet voor niets een verklaring uitgegaan

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 00:17

pukpaleis schreef:
Caesario,

Misschien zat ik toch dichter bij de waarheid ....
er is niet voor niets een verklaring uitgegaan


Wacht maar een twee weken. Knipoog

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 00:19

ceasario"]
[quote="pukpaleis schreef:
Caesario,

Misschien zat ik toch dichter bij de waarheid ....
er is niet voor niets een verklaring uitgegaan


Wacht maar een twee weken. Knipoog
[/quote]

en dan Verward

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 18:48

Gerrie"]
[quote="ceasario"][quote="pukpaleis schreef:
Caesario,

Misschien zat ik toch dichter bij de waarheid ....
er is niet voor niets een verklaring uitgegaan


Wacht maar een twee weken. Knipoog
[/quote]

en dan Verward
[/quote]

Het blijft dringen.

Citaat:
Rothenberger krijgt Athene in zicht
Zaterdag 31 januari, AMSTERDAM - Op verzoek van zijn schoonfamilie maakte Sven Rothenberger vorig jaar zijn rentree in de internationale dressuursport. Bij de Grand Prix van Jumping Amsterdam was hij gisteren alweer de vierde Nederlander. Daarmee lonkt de nationale équipe en een mogelijke selectie voor de Olympische Spelen van Athene.

Rothenberger (37), Nederlander van Duitse komaf, won acht jaar geleden in Atlanta met de hengst Weyden twee medailles voor zijn nieuwe land. Individueel brons, zilver met het team. Niet veel later besloot hij te kiezen voor een maatschappelijke loopbaan. Inmiddels is hij, onder meer, directeur van de vastgoedmaatschappij AAA.
Zijn vrouw Gonnelien Rothenberger-Gordijn, in 2001 nog Nederlands kampioene, hield namens de familie de naam hoog op topniveau. Na de Wereldruiterspelen van Jerez stapte ze over op een ander paard, Barclay, maar het klikte niet. 'Daarom vroeg de familie Gordijn (de schoonfamilie is eigenaar van het paard) of ik niet wilde overwegen met het dier te gaan rijden', zegt Sven Rothenberger.
Hij gaf gehoor aan het verzoek. 'Er was geen andere optie. Het paard presteerde niet, dus niemand wilde het kopen.'
Inmiddels staat Rothenberger alweer vierde op de wereldranglijst. In Amsterdam waren gisteren voor Nederland winnares Anky van Grunsven (Salinero), nummer drie Edward Gal (Lingh) en nummer vijf Antoinette Falandt (Jarwo) beter. Natuurlijk zijn voor de equipe straks ook nog met name Ellen Bontje en Arjen Teeuwissen concurrenten. Rothenberger: 'Het is afwachten, maar ik ben optimistisch.'
Het kostte enige tijd Barclay weer in het ritme te krijgen. Rothenberger zegt ook nog de nodige topwedstrijden nodig te hebben om het juiste niveau te gaan halen. Vanzelf gaat dat niet. Amper een week voor Jumping hoorde hij dat hij er alsnog mocht starten. Het bevreemdde de ruiter dat dit zoveel moeite kostte. Pas na bemiddeling van wereldbekerdirecteur Joep Bartels, zo zegt hij, kwam het in orde.Hoewel zijn ambities als vanouds hoog liggen, is Rothenberger tegenwoordig formeel niet meer dan een amateur tussen de professionals. 'Ik wil niet dat iemand kan zeggen dat ik start in de tijd van het bedrijf', zegt hij. 'Voor de wedstrijden gebruik ik m'n 25 vakantiedagen. Donderdag ben ik pas om twee uur 's middags naar Amsterdam vertrokken, zodat het me slechts een kwart vrije dag kostte.'
Zijn instelling is desondanks geen sta-in-de-weg voor Athene. 'Mocht ik me plaatsen dan red ik het inderdaad niet binnen de vakantieperiode. Daarover heb ik afspraken gemaakt. Ik neem dan een week of twee onbetaald verlof. Verder heb ik voldoende tijd om de sport op hoog niveau te bedrijven. Natuurlijk trainen de echte profi's meer, maar vergeet niet dat die ook veel meer paarden onder hun hoede hebben. Ik doe het met één paard en de manege ligt vlak naast de deur. Het is goed te doen allemaal.'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 18:56

*slik*

Het zal toch niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 19:11

Hahaha, het is wel reuze geestig dat Sven zo moet schipperen met vakantiedagen en onbetaald verlof, ik vind het echt heel leuk om te lezen. Hij hoort dus op de Spelen, als echte amateur! Zijn werkgever zal het toch ook wel heel erg positief vinden als iemand zich zo in wil zetten voor 's lands Olympische eer?? Als er straks een foto komt met Sven, de medaille, voor het bord van AAA, is het allemaal goed Lachen. Sven, zet m op!

Goliath schijnt ook de draad weer goed op te pakken intussen, ik hoop dat dat zo blijft.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 19:15

Hij werkt in Duitsland, die zijn niet echt blij dat hij voor Nederland uitkomt Haha!

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 19:18

sarabande schreef:
Hij werkt in Duitsland, die zijn niet echt blij dat hij voor Nederland uitkomt Haha!

Maar het Duitse stamboek wel. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 19:23

Dringen? Is dat zo?
Als je maar op 1 paard kunt gokken ben je wel erg kwetsbaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 19:40

Jippie schreef:
Dringen? Is dat zo?
Als je maar op 1 paard kunt gokken ben je wel erg kwetsbaar.


Vooral als je heel veel geld hebt, je wil heel graag naar de spelen en het paard van iemand die grote kans heeft op een teamplaats staat te koop

Maar ik hoop gewoon dat Edward met Lingh gaat en Sven met zijn paard!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 19:43

Pipo schreef:
Vooral als je heel veel geld hebt, je wil heel graag naar de spelen en het paard van iemand die grote kans heeft op een teamplaats staat te koop


Sven op Lingh?!
Dat lijkt me interessant........ Schijnheilig

pukpaleis
Berichten: 225
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 22:21

Lijt mij geen reeele optie, moet er wel héél snel een plaats binnen het A-kader gevonden worden en gescoord worden bij een O-jurylid.
Lijkt mij geen optie