Gez. Jasmin, Joyce, Komeet, Lesandro, Pepper...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Gez. Jasmin, Joyce, Komeet, Lesandro, Pepper...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-03 20:15

Ik zou het erg leuk vinden om de volgende paarden terug te vinden, we hebben ze zelf gefokt, behalve Lambada en Monza.

Afbeelding
Dit is Jasmin, geboren in 1991. v. Beaujolais x Sabatini

Afbeelding
Joyce, v. Zuidhorn (geb. 1991)m. is Bastra (mijn oude merrie) een Tsjechische importmerrie. Van haar weet ik dat ze naar Friesland is gegaan. Iemand heeft haar in de sport uitgebracht en later weer verkocht.

Afbeelding
Komeet (geb 1992), v.Casanova x Vico. Volgens mij is hij naar Zuid-Holland gegaan.

Afbeelding
Lesandro (geb 1993), v.Glennridge (m. is ook mijn oude merrie Bastra) Als enter schijnt hij naar Duitsland te zijn gegaan.

Afbeelding
Pepper (geb 1997), v.Havel x Vico. Ze is bij mensen in de provincie Groningen geweest maar die hebben haar later weer verkocht.

Afbeelding
Lambada (geb 1993), v. Zuidhorn x Purioso. Deze merrie hebben wij als veulen gekocht en als 3-jarige weer verkocht. Het is een erg lastig paard en heeft al op veel stallen gestaan (oa bij Rianti Zwart).

Afbeelding
Afbeelding
Ik zou ook graag willen weten of Monza nog in Nederland is.
Monza is een sterruin v. Belisar x Casanova. Ik ben met hem Z1 dressuur geworden en ik heb hem in mei 2002 verkocht aan een bekende handelaar die veel paarden naar Engeland en Amerika verkoopt.

Natuurlijk kan ik contact opnemen met het KWPN, maar ik probeer het eerst op deze manier.

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-03 00:34

*schop*

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-03 23:11

*schop*

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-04 20:58

*schop*

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 22:31

Die Lambada, is die in de sport uitgebracht als Little Dynamite? Of weet je er verder niks van...

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-04 21:15

MissHIS schreef:
Die Lambada, is die in de sport uitgebracht als Little Dynamite? Of weet je er verder niks van...


Ja, dat klopt, door, hoe heet ze... Renate Drenth? Daarna is ze nog bij Rianti Zwart geweest, maar waar ze nu is??

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-04 02:13

Ja dat dacht ik al! Ben tijd bevriend met Renate geweest, en heb een half jaar haar paarden getraind. Little Dynamite is al een paar jaar geleden verkocht, maar ik heb haar emailadres/mob.nr wel zodat je wat meer kan vragen? Ik weet alleen dat hij daarna inderdaad naar Rianti is gegaan.

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-04 09:22

Ik spreek haar ook wel eens op wedstrijden, ik heb inmiddels eenn mailtje naar het KWPN gestuurd. Ik zal binnenkort wel informatie van hun ontvangen.