Wie kent de stamboom van mijn Kilncopse Dancer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Esgaroth

Berichten: 5247
Geregistreerd: 13-02-04

Wie kent de stamboom van mijn Kilncopse Dancer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-04 11:37

ik ben op zoek naar een wat uitgebreidere stamboom van mijn pony, maar ik kan het niet echt vinden. Het liefst zou ik ook overal een foto bij zien
Zelf heet hij voluit Kilncopse Dancer en hij staat ingesschreven in het stamboek van Engeland, de New Forest Cattle en Breeding society. Zijn vader heet Silverlea Dougal en zijn moeder Wootton Sherry. Vader van vader is Silverlea Grey Minstrel, moeder van vader is Fritham Wild Rose.
Vader van moeder is Wootton April Sunlight en moeder van moeder is Bedlam Bonny.

Heeft er iemand zin om mij te helpen in deze speurtocht? Iemand die beter met computers om kan gaan dan ik? Ik ben al een hele tijd aan het zoeken maar kom alleen hier en daar een naam tegen. Wil iemand mij helpen? Alvast bedankt!!! OK dan!



Esgaroth

Berichten: 5247
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-04 13:46

Okee, sorry, ik zie nu dat ik het bij het verkeerde had gezet Lachen
Honeymoon, voor zover ik me kan herinneren heb ik dat allemaal al een keer gedaan, vandaar dat jullie hulp nu inschakel Lachen Maar bedankt voor de tip, ik zal nog eens kijken. Ik weet in ieder geval zeker dat op die site zoeken geen zin heeft. Daar heb ik me al wezenloos gezocht!!!

Esgaroth

Berichten: 5247
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-04 13:49

En ik zie nu ook, dat het ook geen zin heeft om bij Google te zoeken Boos! Heb het nog maar eens gedaan, maar ik krijg geen foto's van deze paardjes.
HEEELLLLUUP!!!!

Esgaroth

Berichten: 5247
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 21:32

Help help!! Tis misschien allemaal onduidelijk, maar IEMAND kent ze toch? Er zitten hier zoveel paardenkenners bij Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Firegirl, kiko, lideli en 53 bezoekers