avs hengst mirkh

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

avs hengst mirkh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-04 22:17

Via de fokker van mijn pony heb ik gehoord dat een (half)broer van Sevin goedgekeurd zou zijn bij het AVS en Mirkh zou heten. Ik kan echter niks over deze hengst vinden. Weet iemand er meer van?

gabrycha
Berichten: 1801
Geregistreerd: 09-12-01
Woonplaats: Gehuchtje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 23:48

Manon schreef:
Via de fokker van mijn pony heb ik gehoord dat een (half)broer van Sevin goedgekeurd zou zijn bij het AVS en Mirkh zou heten. Ik kan echter niks over deze hengst vinden. Weet iemand er meer van?

Ik heb m gezien als 2,5 jarige is hij bij het nrps aangewezen geweest en als ik me nie vergis afgekeurd op verrichtingen. Om heel eerlijk te zijn t is echt een pony om te zien en geen arabier dus of hij ooit goedgekeurd zou worden bij het avs zet ik mijn vraagtekens bij...
Veel succes met zoeken OK dan!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-04 21:50

Aha, vandaar dat ik er al niks over kon vinden. Ik had dus via de fokker gehoord dat ie dekhengst zou zijn bij het AVS, blijkbaar niet dus. Dankjewel, dan kan ik mijn zoekactie staken, want dan zal er wel niet zo veel over hem te vinden zijn.

gabrycha
Berichten: 1801
Geregistreerd: 09-12-01
Woonplaats: Gehuchtje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 23:30

Manon schreef:
Aha, vandaar dat ik er al niks over kon vinden. Ik had dus via de fokker gehoord dat ie dekhengst zou zijn bij het AVS, blijkbaar niet dus. Dankjewel, dan kan ik mijn zoekactie staken, want dan zal er wel niet zo veel over hem te vinden zijn.

Hij was destijds in eigendom van die klijne floor die ook krihm in haar bezit heeft, misschien weet zij meer! Kan ook kleine floor zijn hihi