Trakehnerhengst Prae Vento?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sioux

Berichten: 196
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Houten

Trakehnerhengst Prae Vento?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-04 18:33

Wie heeft informatie over de Trakehnerhengst Prae Vento?
Wat ik weet is dat hij gefokt is door een Nederlander Leen Taal
Het is een Polarjaeger x Mackensen. Hij heeft nog niet zoveel merries gedekt. Alle informatie is welkom... ook over Polarjaeger trouwens...
Alvast dank.

"Wie zwijgt wordt bekritiseerd. Wie te veel praat wordt bekritiseerd...wat je ook doet er zal altijd kritiek zijn" Boeddha


sioux

Berichten: 196
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-04 23:28

Die Gondoliero is uit een merrie van Anton van Osch, toch?
Deze hengst is afgelopen jaar dan goedgekeurd. Dat vond ik opvallend: hij (prea vento) schijnt maar heel weinig merries gedekt te hebben maar van de paar veulens zijn er geloof ik 2 naar de hengstenkeuring gegaan en een hengst is goedgekeurd, dat moet dan deze zijn. Heb jij hem gezien kan je iets over hem vertellen.
Lekker goedkoop trouwens... Jammer dat ik geen Saros xx bloed kan gebruiken bij mijn merrie.

Deze site kende ik al maar geeft weinig informatie. Verder is er op internet niet zo veel te vinden, helaas.

"Wie zwijgt wordt bekritiseerd. Wie te veel praat wordt bekritiseerd...wat je ook doet er zal altijd kritiek zijn" Boeddha


sioux

Berichten: 196
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-04 12:02

Volgens de website wordt hij "bis zur schweren Dressurklasse ausgebildet"
Hij is 12 jaar. Ik dacht eerlijk gezegd dat hij jonger was...
Wat houdt Röntgenklasse 1 in? Weet iemand hoe dat in Duitsland beoordeelt wordt en hoe dat te vergelijken is met hollandse maatstaven?

"Wie zwijgt wordt bekritiseerd. Wie te veel praat wordt bekritiseerd...wat je ook doet er zal altijd kritiek zijn" Boeddha

sioux

Berichten: 196
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-04 12:56

Dus dat houd in dat alle botjes een eentje hebben? Da's knap Haha!
Ik heb gehoord dat zijn kinderen allemaal heel correct in het fundament zijn. Maar ja, dat zijn er dan weer niet zo veel, dus misschien zegt dat nog niets....

"Wie zwijgt wordt bekritiseerd. Wie te veel praat wordt bekritiseerd...wat je ook doet er zal altijd kritiek zijn" Boeddha


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers