nakomelingen van neron

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
gabrycha
Berichten: 1801
Geregistreerd: 09-12-01
Woonplaats: Gehuchtje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 01:50

Afbeelding

Lijkt deze neron stermerrie ook een beetje op andere nerons? Knipoog Wel wat bouw betreft maar haar kleurtje ben ik nog niet tegengekomen, wel een bruinbonte maar deze is 3 kleur Lachen

Mensen van mijn leeftijd hebben kinderen en ik, ik plak de stickers van de banaan op mijn hoofd...


gabrycha
Berichten: 1801
Geregistreerd: 09-12-01
Woonplaats: Gehuchtje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 22:54

petraaken schreef:
Ik moet zeggen dat de meeste neron die ik al heb gezien toch wel op elkaar lijken. qua kleur en bouw. Driekleurig bonte heb ik nog niet gezien van Neron. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat ze niet bestaan.
Kijk die foto hierboven eens mijn merrie heeft zwrate en bruinbonte vlekken!

Mensen van mijn leeftijd hebben kinderen en ik, ik plak de stickers van de banaan op mijn hoofd...

gabrycha
Berichten: 1801
Geregistreerd: 09-12-01
Woonplaats: Gehuchtje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 22:55

gabrycha"]
[quote="petraaken schreef:
Ik moet zeggen dat de meeste neron die ik al heb gezien toch wel op elkaar lijken. qua kleur en bouw. Driekleurig bonte heb ik nog niet gezien van Neron. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat ze niet bestaan.
Kijk die foto hierboven eens mijn merrie heeft zwarte en bruinbonte vlekken!
[/quote]

Mensen van mijn leeftijd hebben kinderen en ik, ik plak de stickers van de banaan op mijn hoofd...


gabrycha
Berichten: 1801
Geregistreerd: 09-12-01
Woonplaats: Gehuchtje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 22:14

Cow_horse"]
[quote="gabrycha"][quote="petraaken schreef:
Ik moet zeggen dat de meeste neron die ik al heb gezien toch wel op elkaar lijken. qua kleur en bouw. Driekleurig bonte heb ik nog niet gezien van Neron. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat ze niet bestaan.
Kijk die foto hierboven eens mijn merrie heeft zwrate en bruinbonte vlekken!
[/quote]

hey ja ik had het eerst ook neit gezien om eerlijk te zijn. maar nu zie ik het. wel leuk om allemaal verschillende neron nakomelingen te zien vind je ook niet??
OK dan!
[/quote]
Ja heel leuk en die andere met veel wit is ook een bruinbonte! Lachen

Mensen van mijn leeftijd hebben kinderen en ik, ik plak de stickers van de banaan op mijn hoofd...

gabrycha
Berichten: 1801
Geregistreerd: 09-12-01
Woonplaats: Gehuchtje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 00:06

Heyy cowhorse mooi paardje heb je hoor in de "echte" neronkleuren

ik heb hier nog een foto met een hoog ahhhhh factor

Afbeelding

Mensen van mijn leeftijd hebben kinderen en ik, ik plak de stickers van de banaan op mijn hoofd...

gabrycha
Berichten: 1801
Geregistreerd: 09-12-01
Woonplaats: Gehuchtje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 22:37

Cow_horse schreef:
een neron afstammeling van boven de 1.60 meter?? volgens mij kom je die niet vaak tegen!!!:D Uniek hoor!!

gabrycha, das inderdaad een hoog ahhh factor!!:D


Er zijn mensen die een Neron op een rijpaardmerrie hebben gezet, ik ben er wel eens meer van tegengekomen die 1.60m zijn.
In Duitsland staat ook een hele leuke volgens mij ook driekleur, Nowie, zijn moeder is een volbloed arabier.

Onze Leida was als 3jarige 1.39m ze is nu 1.42, maar ze is vrij stevig dus ze lijkt wat groter. En op de foto kwam zet net uit de bak waardoor dr zand overal zit want als je bont bent moet je je natuurljk vies maken! Haha!

Mensen van mijn leeftijd hebben kinderen en ik, ik plak de stickers van de banaan op mijn hoofd...

gabrycha
Berichten: 1801
Geregistreerd: 09-12-01
Woonplaats: Gehuchtje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 22:46

Cow_horse schreef:
heb m ook 2 jaar geleden gezien , hij is echt leuk ja. bij die manege (ben naam kwijt) op een hengstenshow... open dag was dat

De nieuwe heuvel in lunteren is tevens hengstenhouderij, volgens mij staat hij daar ik heb nog fotos van neron zelf moet ze alleen inscannen zijn vorig jaar genomen tijdens de hk van nrps Lachen

Mensen van mijn leeftijd hebben kinderen en ik, ik plak de stickers van de banaan op mijn hoofd...


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers