KWPN reg. Friesland BEOORDELINGSWEDSTRIJDEN

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

amen

Berichten: 5041
Geregistreerd: 19-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 16:16

IK heb 2 jaar geleden mee gedaan en waarschijnlijk ga ik naar leeuwarden....zal de datums even in de agenda zetten.

Er worden 3 paarden linear gescoord en die worden besproken, maar discussie's hebben we toen niet gehouden , want dan duurde de avond te lang...

Als je nog een paard hebt wat je wilt laten scoren is dit de mogelijkheid om te doen...Ik heb mijn merrie 2 jaar geleden ook mee genomen...Maar kan me voorstellen, dat er mensen zijn di ehet wel een goed oefening vinden voor hun merrie die deze zomer voor de keuring moet..

Ben toen later ook naar de fries kampioenschappen gegaan in Beers, en werd daar 8e......maar dat is niets voor mij hoor om een paard daar te scoren en dan voor publiek te vertellen wat je er van vind..


Ik heb ook iets gelezen in de IDs of op de website over een beoordelingswedstrijd die 80 euro ofzo moet kosten, welke is dat dan???? Of ie die landelijk oid?

Sigrid


amen

Berichten: 5041
Geregistreerd: 19-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 20:28

Was deze cursus vorige keer dan ook 80 euro??

Volgens mij niet. Ik heb toen ook overwegen om die cursus te doen, maar kan mij niet herrineren dat dat toen ook zoveel kostte...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 98 bezoekers