Fantastique

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Balte

Berichten: 3549
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: provincie Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-01 23:53

Afbeelding

Zijn er nog mensen die afstammelingen van deze hengst hebben of andere foto's van deze hengst ?
Naar het schijnt geeft hij vaak witte vlekken op de onderbuik ?

groetjes

Anja
_________________
And this is how it is now, no more looking back

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Teigetje op 2001-11-17 22:55 ]</font>


Balte

Berichten: 3549
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: provincie Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-01 20:49

Ja, daar zeg je zoiets, dat was me nog niet opgevallen. Hij is natuurlijk wel een beetje "antiek" qua model (en ook al een beetje dood sinds 1997) maar is wel één van de ambassadeurs (samen met Darco, Major de la Cour en Lys de Darmen) van ons stamboek.
Maar, blijkbaar is hij onbekend in Nederland.

doei

N'Oubliez Jamais van de Breden Dries - v. Ismir du Tilleul (na 333 dagen dracht geboren op 14 mei10)


Balte

Berichten: 3549
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: provincie Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-01 20:02

Bwa, er is nog diepvriessperma van !
Maar, mijn paardje is een kleindochter van hem, mijn andere paard een dochter van hem en aan inteelt gaan we natuurlijk niet doen.
Prachtige foto trouwens Mytens, thanks. Mag ik ook vragen waar jij die mooie Engelse teksten over die hengsten haalt ?


Anja

N'Oubliez Jamais van de Breden Dries - v. Ismir du Tilleul (na 333 dagen dracht geboren op 14 mei10)

Balte

Berichten: 3549
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: provincie Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-01 21:00

Haha! Bloos en euh zou ik dan eventueel het adres van die site mogen hebben. Ik heb al eens gezocht via Google en Altavista maar nog nergens op een site gekomen waar hengsten in het Engels besproken worden. Please oh please help deze jonkvrouw op haar queeste (sorry gisteren naar musical van Camelot geweest over King Arthur en z'n Ridders van de Ronde tafel).

groetjes

Anja

N'Oubliez Jamais van de Breden Dries - v. Ismir du Tilleul (na 333 dagen dracht geboren op 14 mei10)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 en 140 bezoekers