Welke hengst voor dit jaar?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 13:15

Wij zijn er ook nog niet uit voor onze merrie. Wel een aantal hengsten op het lijstje staan maar met kiezen wachten we nog even. Misschien zie ik volgende week nog wat interessants Knipoog . Karandasj, Haarlem, Cabochon en Turbo Magic staan nu op de lijst.


Save the Earth, it's the only planet with chocolate!
"Very funny, Scotty! Now beam down my clothes!!!"


Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 13:24

MissHIS"]
[quote="Tiffy schreef:
Karandasj, Haarlem, Cabochon en Turbo Magic staan nu op de lijst.


Dat zijn behoorlijk verschillende hengsten. Voor wat voor merrie?
[/quote]

Ik wilde er nog bij zetten "wel handig als je twee kanten op kunt met je merrie" Haha! .

Afstamming: Jashin (v. Le Faquin xx) x ster v. Apalatin x ster v. Fresco x ster pref v. Nicolas xx x ster pref v. Olaf v. Wittenstein.

Cabochon was ook al geadviseerd bij de vorige eigenaar door oa het KWPN. Karandasj en Haarlem staan erop vanwege hun allroundheid, brave karakters en bloedvoering van Irco Polo. Daarbij kan Karandasj goed gecombineerd worden met een merrie met bloed. Van Turbo zijn we erg gecharmeerd, maar ik ben bang dat hij oa te fijn gebouwd is voor onze merrie.

Maar zoals ik al zei ik ben er nog niet helemaal uit, heb ook nog niet alle plus en minpunten qua exterieur ernaast gelegd.


Save the Earth, it's the only planet with chocolate!
"Very funny, Scotty! Now beam down my clothes!!!"

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 18:39

Helaas moesten we onze oude fokmerrie in laten slapen waar ik het eerder in dit topic over had Huilen . We staan niet helemaal met lege handen, want we hebben besloten om als alles mee zitten Janneke te laten dekken door Turbo Magic.

Ben ook al stilletjes aan het nadenken voor Velvet volgend jaar Bloos . Franske, wat voor merries kan Oklund eigenlijk goed hebben?


Save the Earth, it's the only planet with chocolate!
"Very funny, Scotty! Now beam down my clothes!!!"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: marjolein88 en 6 bezoekers