KWPN leidt WBF-lijst springpaarden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 16:09

Hoezo krijg ik het sterke gevoel dat dit een extreem gezellig ouderwets FA topic gaat worden..............


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 16:25

sarabande"]
Mijn insteek was gewoon: wat leuk nu net voor de hengstenkeuring OK dan! .
[/quote]

Als dat je insteek was, dan had je deze opmerking misschien beter niet kunnen plaatsen

[quote="sarabande schreef:
En dat ondanks al het ongefundeerde gekanker hier op die slechte KWPN fokkerij. Zelfs de Holsteiners voorbij gestreefd OK dan!


Maar verder begrijp ik best dat je hier trots op bent. Ik denk de fokkers van de door hun aangeleverde paarden ook Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 16:56

Maar hoe scoren de andere stamboeken dan Anna?

Want als het over 100 stamboeken gaat, en de rest 1 a 2 procent scoort, dan scoort het Kwpn wel goed natuurlijk.

De cijfers zijn te beknopt om hier een eerlijk oordeel over te geven.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 23:02

Ik heb een aantal vragen:

Hoeveel stamboeken zijn er wereldwijd?

Hoeveel paarden worden er wereldwijd gefokt?

Hoeveel fokkers fokken veulens voor die stamboeken?

En hoe doet het Kwpn het tussen die stamboeken?

Als je dat eerlijk procentueel gaat berekenen, dan zul je een eerlijk antwoord krijgen. En dan zul je zien dat het kwpn het niet zo slecht doet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 23:10

Rankingen als deze zeggen mij op dit moment weinig, omdat ze niet procentueel over de hoeveelheid veulens die geproduceerd worden, worden berekend.

Maar ik ben wel benieuwd hoe het kwpn het zou doen als dat wel gebeurd. Want ik geloof er niet zo in, dat er puur op naam gekeurd wordt, en puur volgens het politieke spelletje.

Ik weet zeker, dat als ik met een goed paard kom over drie jaar dat die ster word, of deze nou wel of geen kwpn papier heeft.

Alleen mensen die geen realistisch zelfbeeld hebben, zullen problemen krijgen met de keurmeesters. Die schatten hun eigen paarden ( emotie) hoger in dan ze werkelijk zijn. Dan snap ik dat je voor een teleurstelling komt te staan. Dan kan het zijn dat het dier in de jaren daarop natuurlijk erg veel beter word, maar als je het dier dan aanbied, dan zal deze vast wel goedgekeurd worden.

Of ben ik nu zo naief?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 23:28

sarabande schreef:
Ach zoals ons aller Cor Loeffen en velen met hem zeggen, de nummer 1 is altijd tevreden de nummer laatst niet.

.


Cor blijft THE MAN he Haha!:D:D:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 02:02

Ik heb vanmiddag een uitstapje gemaakt naar onze buren. Het was niet alleen een klere eind rijden. Ik kan met recht zeggen: Het gras is zeker niet groener bij de buren Haha! ( en dat kwam niet omdat het toevallig sneeuwde)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 0 bezoekers