Lord Calando X Darnels

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Lord Calando X Darnels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-04 00:15

wie kan me wat vertellen over Lord Calando en Darnels?
ben heel erg benieuwd!!!

Suzanne F.

Berichten: 49205
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 19:11

Ik heb zelf een Darnels!!
Zie profiel!! Darnels is een Lucky boy xx x Parvenu x Fruhlingstraum II

Nu helaas afgekeurd.

Vraag aan Misshis maar meer info!!

Excuseme
Berichten: 1978
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 23:43

Lord Calando is een Lord x Calando I x Mambo x Consul van de holsteiner stamm 162. De stamm is bekend van europees kampioen Coster en van Carthago. Lord Calando en carthago hebben beide dezelfde moeder Perra. Lord Calando's kunnen lastige paarden zijn, met niet eenvoudige karakters, dit zie je nu nog wel eens terug bij Lux nakomelingen. Hij wordt in het laatste Z-magzine door Schridde als volgt bescreven:
LC is een middelgrote en zeer energieke hengst en wat dat betreft duidelijk door moedersvader Calando I beinvloed. Hij bracht als tweejarige in een proefdekking voor Zangersheide waarschijnlijk zijn beste zoon LUX Z en dekt tegenwoordig in Frankrijk.

Aimee

Berichten: 11806
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 01:31

Darnels heb ik meegemaakt bij stoeterij de Els. Het is best een beetje sneu, hij staat daar in z'n box niets te doen. Gaat eens per dag in de molen, that's it. Hij werd eerst nog wel gereden door een stagaire, hij schijnt daarbij onwijs braaf te zijn en fijn te rijden. In omgang is het in ieder geval een fijn dier.

Suzanne F.

Berichten: 49205
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 14:09

Aimee schreef:
Darnels heb ik meegemaakt bij stoeterij de Els. Het is best een beetje sneu, hij staat daar in z'n box niets te doen. Gaat eens per dag in de molen, that's it. Hij werd eerst nog wel gereden door een stagaire, hij schijnt daarbij onwijs braaf te zijn en fijn te rijden. In omgang is het in ieder geval een fijn dier.


Ja dat hoorde ik ook al van Edwin Langevoort, sneu inderdaad! En dat super karakter heeft mijn paard in ieder geval van Darnels geerfd!