Best wel onbekent: wie kent ULSTER?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

carlijn83

Berichten: 3514
Geregistreerd: 11-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 15:57

Hoi allemaal!Ik was hier ff aan t rondneuzen en zag ik iets wat mij wel interesseerde. Ik heb namelijk ook een Ulster.Costa Curta, op papier heet hij Lukas, hij is dus van 93. Aan zijn rug is wel te zien dat het een Ulster is maar aan zijn karakter is daar nix van ze merken!Hij is super in de omgang en loopt ook erg fijn onder t zadel!Tuurlijk maakt ie wel eens een sprong ofzo maar dat doen alle paarden wel eens of niet dan? Dus zijn karakter heeft ie waarschijnlijk van zijn moeders kant, v. Legaat.Ik rij nu met hem in de L2 en dat gaat lekker.Maar nu nog ff wat over Ulster.Zijn vader is Nimmerdor en hy is van '78, bruine ruin van 1.67. De fokker is W.J. Bois uit Wijns. Veelzijdige hengst met brutaal karakter.Veel vermogen en techniek met springen.Ook dressuurt hij correct,soms met wat weinig concentratie, correcte gangen en goede impuls. Soms onregelmatige stap.Rustig stalgedrag.Fokt goed ontwikkelde veulens.
Nou,ik hoop dat je zo wat meer te weten bent gekomen over Ulster.Greetzzzz


carlijn83

Berichten: 3514
Geregistreerd: 11-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 20:37

Ha!Ik kom ff terug op mijn reactie van toen.
Hy is over het algemeen fijn te rijden. Misschien heeft ie geroken dat ik dat over hem heb gezegd want sindsdien is ie spontaan begonnen met stijgeren.Nu is dat er weer uit maar nu heeft ie iets nieuws,HEEL hard wegrennen met bit tussen de kiezen net de andere kant op dan ik de volte had ingezet.Heel irri dus!!! Missch.heeft ie toch ulstertrekjes!! *LOL*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 118 bezoekers