KWPN en (geen) internet verkooppresentatie Gelders

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 21:46

sarabande schreef:
Vraag dat eens aan iemand die in de stad op drie hoog achter woont.


Meld zich.

Op een flat drie hoog achter in de randstad is dat absoluut niet mogelijk. Flatjes kosten in een slechte buurt al minimaal 180.000 euro.

En die merrie past niet op het balkon, hoe graag ik het zou willen. Dus je moet toch een grootgeldbezitter zijn wil je kunnen fokken in deze omgeving. En dan ben ik niet Verdrietig



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 21:59

ceasario schreef:
Als je het zo bekijkt kan ik begrijpen.
Maar wil dezelfde persoon wel jaar in jaar uit het werk er om heen doen.

365 dg aanwezig moeten zijn.

Ik denk dat je daar voor geboren dient te zijn.
Of op leeftijd gekomen zijn.



Ja hoor de meesten wel, ik wel tenminste met plezier!!!

Maar mijn baan is in de randstad, en ik heb veel meer mogelijkheden om straks wel veel geld te verdienen als ik in de randstad woon. Dus nu concessies doen om straks lekker dat boerderijtje te kunnen kopen met grond, zodat ik zelf een merrie kan kopen en kan gaan fokken.

En het spijt mij zeer, ik wil niet in de onbewoonde wereld wonen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 22:07

ceasario schreef:

Daarom het moet in het bloed zitten.
Je moet tegen het geluid van stilte kennen. Tong uitsteken


Kan ik prima, heb 18 jaar lang zo gewoond.

Maar ik wil niet iedere dag een halve dag in de file staan om op mijn werk te komen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 22:15

ceasario schreef:
Thuis werken met 4 computers gaat goed en bespaart een hele hoop ergenis.
En afreageren doe je niet in de file maar op het net. OK dan!



In mijn vak is dat onmogelijk.

Maar nu weet ik wel wat jij hier doet Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 22:45

Citaat:
"Het betreft hier met verbaal geweld de orde verstoren zowel in de baan als daar buiten met ontoelaatbare grove beledigingen richting de commisie en inspectie.

Iedereen die zich misdraagt tegenover de door ons aangestelde officials heeft inmiddels een brief gekregen.
In deze brief wordt zijn misdraging weergegeven en dit wordt aan het dossier van het betreffende lid toegevoegd en bij een eventuele volgende misstap zal dit worden doorgezonden naar de tuchtcommissie van het KWPN." aldus IDS.


We kunnen hier om lachen, maar eigenlijk is het toch te gek voor woorden dat het gebeurd.
Dat mensen het niet eens zijn met beslissingen die gemaakt worden prima. Maar om dan geweld te gaan gebruiken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 22:52

sarabande schreef:
Nou ik zie hier voortdurend uitingen van onvrede met genomen beslissingen, dus verbazend is het niet.
Wel afkeuringswaardig.



Ik denk dat je het best oneens mag zijn met het beleid. Ook vind ik dat je in een land met vrijheid voor meningsuiting je onvrede mag uitspreken.

Maar geweld gaan gebruiken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 22:56

Excuseme schreef:

zachtjes slaan ook niet ?? Haha!



Spanking bedoel je zeker Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 23:02

Bucephalus schreef:
Feit is wel, dat als het stamboek geen signalen krijgt van de achterban, of de gegeven signalen niet oppikt, je misschien wel iets harder moet roepen.. (figuurlijk gesproken)



Ik ben het ook vaak oneens met Balkenende, maar om hem dan maar neer te slaan Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 23:04

Excuseme schreef:
Laten we in ieder geval in paardenland nog wat normen en waarden in ere houden. Ik zie het al voor me dat fokkers binnenkort als hooligans de keurders gaan uitmaken voor hondelul etc. en je een F-side in ermelo hebt Lachen



Bussen met de hooligans die ze naar Ermelo vervoeren. Treinen die gesloopt worden. De hooligans achter een groot net in de hal in Ermelo..............Haha!:D:D

Ik ben even aan het visualiseren Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 23:04

Bucephalus schreef:
Nou, aan mij zal het niet liggen. Alleen kan ik me voorstellen dat in een wereldje waar enorme bedragen omgaan en beslissingen niet altijd zo voor de hand liggen de frustraties hoog kunnen oplopen. Ik denk dan alleen maar aan bijv. de zaak Guldenberg of die mijnheer die voor veel geld een aantal paarden via de kss heeft gekocht met in het achterhoofd een goedkeuring... en nul op het rekest kreeg.



Maar wel 150.000 duizend gulden rijker is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 23:11

sarabande schreef:

Wordt je wel volksheld nummer 1



Ik laat mijn beurt om volksheld te worden maar voorbij gaan.

Ben niet zo gewelddadig en wil dat graag zo houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 23:16

Van mij zouden ze deze figuren direct uit de vereniging mogen donderen. Geweld blijft geweld en dat kan niet geaccepteerd worden. Dus wegwezen........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 13:40

Het kwpn kan natuurlijk vrij makkelijk een onderdeel Gelders paard bij de kwpnsite maken.

Volgens mij kost dat je nog geen dag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 15:20

Sjuimpje schreef:
Zo breed is de Gelderse fokkerij niet, het gros van de boeren die wel in de Gelderse zitten weten uit het blote koppie meer dan jij op internet, uit boeken en tijdschriften bij elkaar kunnen zoeken.


Daarom vraag ik mij eigenlijk ook af of het wel zin heeft om deze paarden op het internet te plaatsen.

Ik zie ze niet zo snel via het internet naar die paarden gaan kijken. En wat al was opgemerkt.........vaak weten die mensen dondersgoed om welke paarden en bloedlijnen het gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 15:49

Binnen een vereniging hebben leden toch ook wat te vertellen? Dus de leden van de richting Gelders...........doe er zelf wat aan ipv ellenlang te lopen zeiken en klagen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 16:06

jantina schreef:

Stel ik wil een vosentermerrie. Ik weet dat er enters zijn, althans in ieder geval eentje, want het is van 1 t/m 16 jaar.
Dan weet ik dat er vossen aanwezig zijn en ik weet dat er merries zijn.
Maar ik weet niet of er een voskleurige entermerrie tussenzit.

Laat staan dat ik weet welke afstamming het dier heeft.

Dat is toch best jammer?



Ja heel jammer, maar dan kun je dus 2 dingen doen, of gaan zeuren dat je het niet weet. Of gewoon even op onderzoek uitgaan. Ik denk dat je het binnen een uur weet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 18:21

Een extra kolommetje op de kwpnsite lijkt mij niet echt een moeilijk iets. Maarre.........weet het kwpnbestuur uberhaupt al wel dat jullie dat graag willen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 18:50

info@kwpn.nl

Misschien op die manier, of anders gewoon bellen 030-6934600

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 22:18

ALberto, gezien het feit dat je ten eerste niet eens normaal antwoord kan geven op mijn pb, dat vind ik al erg irritant.

En daarnaast, je weet je weg toch wel naar Zeist te vinden, als je antwoord wil dan rij je er heen. Of je maakt een afspraak met die mensen.

De manier waarop jullie het op bokt zetten vind ik al hoogst irritant, dus ik kan mij voorstellen dat het kwpn dat ook vind en daarom geen reactie meer geeft.

12 jaar lang hetzelfde gezeik ............. Gaaaap Slapen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 22:44

Albert schreef:

Kijk, zo wordt er nu gereageerd als er echt iets mis is gegaan bij het KWPN.
Dat bedoelde ik met "Het heeft wat sectarisch".


Albert, Hoe kun je nou een mening over het Alberto verhaal krijgen als je alleen een kant van het verhaal hoort? Dat is toch onmogelijk?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: elfje72 en 47 bezoekers