d

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

d

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-01 17:10

d
Laatst bijgewerkt door janna op 10-04-22 19:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Suzanne F.

Berichten: 49213
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 19:00

Wisselt heel erg. Hij heeft natuurlijk ook heel veel gedekt dus je ziet van alles, alle soorten maten en karakters. De hengsten zijn meestal erg lastig vooral als er nog een keer moelijk bloed of trakehners achter zitten. Chronos, Balzflug of Amor bijv. Wel vaak de betere maar zeer moeilijk. Met wat ouder bloed geeft hij vaak bravere. Exterier is doorgaans zeer goed en ook de bewegingen zijn vaak goed of zeer goed. Alleen met het karakter moet je dus geluk hebben en een brave merrie hebben. (Moet ik zeggen, ik heb mijn Balzflug x Pion x Amor merrie dragend van Gribaldi. Haha! )

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 19:34

Een vriendin van mij heeft een 3 jarige Gribaldi ruin, hij is nu al iets van 1.70 of groter, nog echt een slungel dus maar super qua exterieur, beweging en karakter. Hij is ontzettend braaf, in de omgang en met rijden. Het is echt een topper!

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 23:34

ik heb een gribaldi-er te verzorg gehad een schat van een ding! mega karakter! heel lief en rustig maar zodra hij onder het zadel was heet maar goed rijbaar! Mooi van uitstraling en bouw!

Ik heb gelijk gezegd ik wil een gribaldi nakomeling (sorry off-topic!!)! Ook nu ik andere nakomelingen gezien heb! Haha!