pericles

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ikjuh

Berichten: 740
Geregistreerd: 27-12-03

pericles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-03 11:16

wie heeft er een nakomeling van pericles?? Pling


ikjuh

Berichten: 740
Geregistreerd: 27-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-03 10:35

ja ik bedoel pericles xx ik heb daar een dochter van. maar ik wil graag weten hoe de karakters van andere nakomelingen zijn.

ikjuh

Berichten: 740
Geregistreerd: 27-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-03 11:51

toen ik mijn paard kocht wist ik helemaal niet dat het een pericles was. ik schrok alleen nogal toen de vorige eigenaar vertelde dat het een halve volbloed was (ik zag pas later op haar papieren dat ze van pericles was). ik dacht toen dat het nix zou worden met haar omdat ze een halve volbloed was. maar teon ik op haar ging rijden bleek het een heel lief paard te zijn. ze gaat wel moeilijk in vreemde trailers en ze is druk op stal maar met rijden is ze superbraaf en rustig. maar ik wou graag weten of andere nakomelingen van pericles ook zo zijn.

ikjuh

Berichten: 740
Geregistreerd: 27-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-03 11:56

met buitenrijden is lady wel snel en altijd haantje de voorste maar echt een heethoofd?? volgens mij niet

.

ikjuh

Berichten: 740
Geregistreerd: 27-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-03 20:23

ik heb nu geen vooroordelen meer over volbloeden hoor. ik dacht alleen dat ze heel wild waren ofzo (ik had zo'n ervaring met een halve arabier maar dat is ook toeval want ik ken nu meer halve arabieren die wel lief zijn). en ik ben heel blij met mijn paardje hoor OK dan! .

.

ikjuh

Berichten: 740
Geregistreerd: 27-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-04 14:23

lady kan eigenlijk alles wel (ze heeft z-dressur,m-springen en z-cross bij de paarden gelopen). ik kan het alleen niet maar daarom ga ik op les. lady probeert trouwens nooit om onder haar werk uit te komen, ze is er altijd bij en doet goed haar best .

.


ikjuh

Berichten: 740
Geregistreerd: 27-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-04 21:33

hoe was die?? met karakter bedoel ik.

.

ikjuh

Berichten: 740
Geregistreerd: 27-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-04 21:35

met mijn paard kan ik eigenlijk altijd alles doen behalve als ze hengstig is dan kan ik nix met haar beginnen. maar ze heeft ook wel eens een mindere dag. Boos!

.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 110 bezoekers