x

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 16:47

TJa jullie weten het ik ben gribaldi fan! En dat heeft een reden!! Gribaldi fokt gewoon erg goed en is zelf ook een super mooi beest maar Stravinsky is ook een erg goede hengst zie topic stravinsky is een volbloed hengst!
echt super mooi beest en als je bloed wilt is dit zeker een hengst die je in je achter hoofd moet houden! tja verder zijn er zoveel hengsten!
alvast veel succes!
groetjes jeannette


HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 22:38

Als je niet bang bent voor het karakter zou je het wel op jazz kunnen wagen, maar ik raad je aan om een bij hengstenhouderij joop van uytert op bezoek te gaan en zeker om naar de hengstenshow te kijken dan weet je niet wat je ziet en vergeet deze hengst niet! Staat hoog in het bloed en heeft een veelbelovende toekomst bij het kwpn!!
Afbeelding
kwpn kan wel wat nieuw bloed gebruiken en het is dan een keer geen jazz, flemmingh of ferro
Dit jaar komen de eerste veulens hier in nederland ze zullen ook te zien zijn op de hengstenshow ik raad je aan echt te komen kijken dat doe ik trowuens iedereen het is daar echt zo mooi met de top uit de paarden wereld en hengsten om van te Kwijl Kwijl Kwijl
En wie wil er bv nu geen gribaldi zien!!!!
groetjes jeannette
Je wordt er nooit dommer van om naar andere paarden te kijken en er met fokkers over te hebben wat nu een goede hengst is bij wat voor merrie!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 21:59

Citaat:
Op 2001-11-07 17:25, schreef parnassia:
de favorieten:
Stravinsky (zelf al wel gezien, ben erg benieuwd naar de veulens) en Nero (paar erg goede veulens van gezien) en Obelisk

Tja ik sta ook al te popelen wat het wordt! misschien vinden mensen dit nog een gok en kiezen ze liever voor bv om maar effe te noemen een ferro!
Ga gewoon naar lekker veel hengstenshows!!!
Dan zie je wat er rond loopt ook zie je meestal wat nakomelingen van deze hengst!
Heej ga je ook naar de hengstenshow van van uytert?! misschien kunnen we daar dan een bokt meeting houden van alle bokkers die in hengsten en fokkerij geintereseerd zijn!!
misschien een ideetje!
groetjes jeannette


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker