Geld maakt niet gelukkig ???????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 10:28

Daar gooi ik dan dit motto maar even tegen aan:

Geld is er om te rollen.

Geld opzich is niets waard, maar wat je ermee kunt doen wel. Als ik zoveel geld had, zou ik het uitgeven aan de dingen die me gelukkig kunnen maken waardoor geld indirect gelukkig kan maken. En ach, als geld in zo'n mate aanwezig was dat er een paard van 2,5 miljoen aangeschaft kon worden, waarom niet? Als dat je droompaard is............

of je rijkunsten zijn niet dusdanig dat je het ook met een minder paard redt........

Maarre, heeft dit iets met fokkerij te maken???

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.


Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 10:58

Eeeehh, niet meer sinds de rechtszaak die van Aalderen tegen haar voert.......
Nee, grapje. Daar heb ik nog niks van gehoord, maar ik acht het aannemelijker dat dochter van der Zwam het zelf gaat doen. Bovendien hoort dit tot de stapel roddels.....

Enne, mijn rekening staat ook ter beschikking voor degene die niet meer weten wat te doen met hun geld........

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 100 bezoekers