Angelo van de Hoppenhof

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Angelo van de Hoppenhof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-03 16:46

Wie weet meer van deze hengst?

Hij schijnt de zoon te zijn van de volle zus van mijn paardje, vandaar mijn interesse Lachen
Hij heeft bij stal Nieuwmoed (fam Jurrius) gestaan, maar zij kunnen me niet verder helpen..

Weet iemand waar hij nu is, of wat zijn complete afstamming is?
(Ik heb het trouwens niet over Hoppenhof's Angelo)

naomi_s
Berichten: 1354
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 11:35

probeer meneer hoppenbrouwers eens, hij fokt de hoppenhofs en woont in best geloof ik.

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 11:50

Volgens mij is hij gecastreed en verkocht, maar zal eens even gaan vragen hoe en wat. Was geen makkelijk heerschap weet ik wel.

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-03 12:15

hanna schreef:
Volgens mij is hij gecastreed en verkocht, maar zal eens even gaan vragen hoe en wat. Was geen makkelijk heerschap weet ik wel.

Als je zou willen: heel graag!

gabrycha
Berichten: 1801
Geregistreerd: 09-12-01
Woonplaats: Gehuchtje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 22:28

Hey batje dat is idd de zoon van jackie s, dat weet ik zeker, kon me iets bijstaan dat hij soort te met op wacht was gezet, waarom weet ik niet meer.Hij stond bij niewmoed in vorden ter dekking misschien kun je daar eens informeren! Lachen

Kabouterdans
Berichten: 5086
Geregistreerd: 19-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 10:15

gabrycha schreef:
Hey batje dat is idd de zoon van jackie s, dat weet ik zeker, kon me iets bijstaan dat hij soort te met op wacht was gezet, waarom weet ik niet meer.Hij stond bij niewmoed in vorden ter dekking misschien kun je daar eens informeren! Lachen


Hij heeft volgens de informatie uit het hengstenboek van 2003 geen verrichtingsonderzoek gelopen in 2002.

gabrycha
Berichten: 1801
Geregistreerd: 09-12-01
Woonplaats: Gehuchtje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 00:21

levi"]
[quote="gabrycha schreef:
Hey batje dat is idd de zoon van jackie s, dat weet ik zeker, kon me iets bijstaan dat hij soort te met op wacht was gezet, waarom weet ik niet meer.Hij stond bij niewmoed in vorden ter dekking misschien kun je daar eens informeren! Lachen


Hij heeft volgens de informatie uit het hengstenboek van 2003 geen verrichtingsonderzoek gelopen in 2002.
[/quote]
nee daar was hij uitgevallen of iets het hele precieze verhaal weet ik niet meer omdat mijn interesse uitgaat naar deutsches reitponys, maar goed je hebt gelijk en hij stond wel op hun website maar dan onder voorbehoud Haha!

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-03 00:40

gabrycha schreef:
nee daar was hij uitgevallen of iets het hele precieze verhaal weet ik niet meer omdat mijn interesse uitgaat naar deutsches reitponys, maar goed je hebt gelijk en hij stond wel op hun website maar dan onder voorbehoud Haha!

Ik heb dus Stal Nieuwmoed gebeld, maar die konden me ook niet verder helpen, hopelijk kan Hanna wat meer te weten komen..

Zeg Gabrycha, weet jij dan nog meer leuke feitjes over Fleur's familie? Knipoog

gabrycha
Berichten: 1801
Geregistreerd: 09-12-01
Woonplaats: Gehuchtje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 21:41

batje"]
[quote="gabrycha schreef:
nee daar was hij uitgevallen of iets het hele precieze verhaal weet ik niet meer omdat mijn interesse uitgaat naar deutsches reitponys, maar goed je hebt gelijk en hij stond wel op hun website maar dan onder voorbehoud Haha!

Ik heb dus Stal Nieuwmoed gebeld, maar die konden me ook niet verder helpen, hopelijk kan Hanna wat meer te weten komen..

Zeg Gabrycha, weet jij dan nog meer leuke feitjes over Fleur's familie? Knipoog
[/quote]
ja ik heb nog berichten uit t nrps nieuws dus ik ga van de week even bladeren en als ik ze gevonden heb stuur ik ze op maar dan via de post! OK dan!

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-03 17:16

gabrycha"]
[quote="batje"][quote="gabrycha schreef:
nee daar was hij uitgevallen of iets het hele precieze verhaal weet ik niet meer omdat mijn interesse uitgaat naar deutsches reitponys, maar goed je hebt gelijk en hij stond wel op hun website maar dan onder voorbehoud Haha!

Ik heb dus Stal Nieuwmoed gebeld, maar die konden me ook niet verder helpen, hopelijk kan Hanna wat meer te weten komen..

Zeg Gabrycha, weet jij dan nog meer leuke feitjes over Fleur's familie? Knipoog
[/quote]
ja ik heb nog berichten uit t nrps nieuws dus ik ga van de week even bladeren en als ik ze gevonden heb stuur ik ze op maar dan via de post! OK dan!
[/quote]
je bent een schat!! Kusje

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 15:32

Batje nog even geduld, heb Andre nog niet gesproken, hoop hem zaterdag e.e.a. te kunnen vragen.

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-03 16:44

hanna schreef:
Batje nog even geduld, heb Andre nog niet gesproken, hoop hem zaterdag e.e.a. te kunnen vragen.

Ik wacht in spanning af.. Haha!
dank je!

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 00:13

naomi_s schreef:
probeer meneer hoppenbrouwers eens, hij fokt de hoppenhofs en woont in best geloof ik.


haha, dat is bij mij op stal, Piet fokt foresters, en die heten Hoppenhof's ... geen ... vd hoppenhof Knipoog. Als je zijn nr wilt hebben kan je me pben.

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-03 16:34

Destinietje"]
[quote="naomi_s schreef:
probeer meneer hoppenbrouwers eens, hij fokt de hoppenhofs en woont in best geloof ik.


haha, dat is bij mij op stal, Piet fokt foresters, en die heten Hoppenhof's ... geen ... vd hoppenhof Knipoog. Als je zijn nr wilt hebben kan je me pben.
[/quote]
Angelo is NRPS.. in elk geval bedankt! Lachen

Mara77

Berichten: 59
Geregistreerd: 14-02-05
Woonplaats: Breugel

Re: Angelo van de Hoppenhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 21:41

Hoi!

Het is wel een errug late reactie ... maarre
Angelo van de Hoppenhof is wel degelijk gefokt op stal Hoppenhof.
Dhr Hoppenbrouwers fokt ook NRPS-ers,
en deze kregen een aantal jaren geleden van den hoppenhof achter hun naam.
Het is Inderdaad een zoon van Jacky-s.
Dit is wel lang geleden allemaal haha

Groetjes

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Re: Angelo van de Hoppenhof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-06 22:59

Leuk! Weet jij nog waar hij heen is en heb je toevallig foto's?

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Re: Angelo van de Hoppenhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 00:28

Oud topic, maar omdat TS zo te zien nog steeds interesse heeft in de antwoorden laat ik het open.