Wie heeft er info en foto's over SIT THIS ONE OUT ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-01 13:42

Ivm met mijn nieuwe bijrijdpaardje ben ik op zoek naar informatie en foto's van SIT THIS ONE OUT.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 14:48

Ik kan je in ieder geval vertellen dat het een Engels Volbloed is, hij heeft xx achter z'n naam. Misschien kun je ff zoeken bij Google?

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-01 15:05

Heb ik gedaan, maar vind niets over Sit this one out zelf. Boos! KWPN heeft wel wat info over de eigenaar, maar verder eigenlijk niets

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 15:07

Je kunt bij het KWPN info opvragen, dan krijg je een net A4-tje met info over het paard en zijn scores op het verrichtingsonderzoek. En eventueel een verslag van de nakomelingenkeuring. Vraag ff aan Prisca, die heeft net hetzelfde gedaan wat Faram betreft.

[Edit] Correctie: volgens mij is die info van Faram afkomstig uit het beruchte Hengstenboek van Steef. Vraag het hem eens?

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE">Als liefde het antwoord is, kan de vraag dan nog even herhaald worden?</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-10-25 15:14 ]</font>

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 17:24

Hier is Sit this One Out,
Ik had de tekst erbij gescand, maar die is hier toch een beetje erg klein geworden zie ik...

[img]../upload/1062/sit.jpg[/img]

Ik zal het nog wel een keertje opnieuw proberen als ik tijd heb.

Iemand bij ons op de vereniging heeft trouwens een Sit this One Out. Ik geloof dat ze er ZZ-licht mee rijdt, in ieder geval loopt 'ie vrij hoog dressuur.
Het is een heethoofd, maar hij kan vrselijk goed lopen.