Info over Karandasj

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Anoniem

Re: Info over Karandasj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 14:05

Ik had er anderhalf jaar geleden haast één gekocht. 3,5 jaar oud destijds, kleintje (grote E destijds, dus zal vast (een kleine) 1.60 zijn geworden maximaal). Vosje, goede bewegingen, wel nog behoorlijk overbouwd.

Met rijden was het dier erg "grappig", hield er nog wel van om in galop vuil bokkend er tussenuit te glippen.

Overigens had dit dier wel een ontzettend leuk, aansprekend, fijn koppie. Zal zo even een foto zoeken.

(Was overigens wel behoorlijk bloedpaardje inderdaad, aan mam's kant een verzameling volbloeden).



Anoniem

Re: Info over Karandasj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 15:47

Nou ja, aan ons is destijds ook verteld dat 'ie spring-gefokt was, maar dat je d'r ook best mee kon gaan dressuren of crossen Lachen


Anoniem

Re: Info over Karandasj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 17:29

Wat is die achtergrond prachtig scherp Haha!
Hoop dat jullie andere foto's gebruiken voor de verkoop?

Vind het trouwens altijd wel tof als ik paarden van Karandasj tegen kom op concoursen, vrijwel allemaal gróót en best stevig gebouwd, als ik dat dan vergelijk met dat ponybeest wat ik anderhalf jaar terug op proef had... Haha!

Anoniem

Re: Info over Karandasj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 10:59

Tsja, paardje dat ik beschreef is duidelijk erg klein... Maar ik weet niet hoe groot de mams precies was van dat dier.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 129 bezoekers