Sunny Boy

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 11:02

Missouri schreef:
Een Sandro Hit x Donnerhall x Pik Bube I. Hij staat ter dekking bij Schockemoehle (ik kan de ALT toets niet vinden Haha! )


En bij stal de IJzeren Man zie hun site

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 11:42

Ik heb wat kinderen van hem gezien en was er niet kapot van. Je hebt om te beginnen een merrie met veel formaat nodig en dan als het kan ook nog een sterk achterbeen en idd een goede rug. Hengsten die zo'n merrie nodig hebben zijn er in overvloed.
Ik zoek liever naar hengsten die dat toevoegen Tong uitsteken

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 18:14

chantal1 schreef:
Ik zou hem zelf eens aanschouwen via een videoband oid. Dan kan je het zelf eens beoordelen.


Daar zegt toch niemand wat van, wel van zijn nafok.
Daar is hij voor aangenomen
Hier in de buurt kan je er genoeg zien, ook uit goede moeders.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 20:40

Rins je haalt me de woorden uit de mond.
Er stond niets over de kwaliteit van de merrie, laat staan over lijn in jouw bericht.
Eigenlijk excuseer je de kwaliteit van het jaarling een beetje door te zeggen dat de moeder niet al te groot was.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MariekeS_ en 48 bezoekers