info gezocht over Ecu (equador x Landgraf 1)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ilonab

Berichten: 772
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Tienhoven

info gezocht over Ecu (equador x Landgraf 1)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-03 13:56

Wie kan mij wat meer over deze hengst vertellen en wie heeft er voor mij eventueel een foto van deze hengst alle informatie in welkom.

luxje

Berichten: 4807
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 17:49

bedoel jij een, redelijk, klein zwart paard, goedgekeurd voor het NRPS?
volgens mij ken ik die namelijk, heeft hij bij mij op de club gelopen, verkocht aan deze mensen door Tannemaat in westendorp.
als je denkt dat deze het is, heb ik nog wel een beetje info voor je

Ilonab

Berichten: 772
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Tienhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-03 19:11

Ik denk niet dat,dat hem is deze hengst is namelijk een NRPS goedgekeurde dekhengst en ik weet alleen dat hij naar Belgiƫ is gegaan Maar ik weet voor de rest niet hoe hij eruit ziet.

De volledige afstamming is:

----------------------Voltaire
---------Equador
-----------------------Zeliki
Ecu
-------------------Landgraf 1 Holsteiner
--------Elonika
---------------------Sosto Holsteiner

luxje

Berichten: 4807
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 16:51

het paard dat ik bedoel, was ook goedgekeurd voor het NRPS als dekhengst, maar is later gecastreerd en loopt nu marathons in het tweespan

Ilonab

Berichten: 772
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Tienhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-03 19:41

Als je erachter kan komen of het hem zeker weten is dan zou ik graag meer over hem willen weten.
*LOL*
Ik heb namelijk afgelopen zaterdag de Ibop gereden met een nakomeling van hem en deze merrie is keur Lachen geworden.
vandaar dat ik graag wat meer over haar vader wil weten.
Ik ben namelijk druk opzoek geweest op het internet maar kan niks over hem vinden.

fokfanaat

Berichten: 20212
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 20:08

een clubgenootje rijdt een ecu in de z1 (binnenkort z2) dressuur, ik kan wel fotoos mailen?

Ilonab

Berichten: 772
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Tienhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-03 20:29

Ik zou het leuk vinden als je die foto kan mailen ik ben wel benieuwd vooral naar de aftekeningen deze merrie heeft namelijk een halve maanvormige bles.

De merrie waar ik het over heb kan je vinden op de site van het nrps ze was namelijk de moeder van het hengst veulen dat kampioen was op de late veulenkeuring van het nrps.

luxje

Berichten: 4807
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 21:22

ik weet dat de ecu die ik bedoel in elk geval equador als vader heeft.
ik denk dat hij ongeveer 2 jaar geleden verkocht en gecastreerd is

Ilonab

Berichten: 772
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Tienhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-03 14:14

Dan moet het hem volgens mij zijn als je een foto hebt en misschien wat meer info over wat hij heeft gedaan in de sport ofzo.
zou ik die graag willen hebben

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 14:24

Ilonab schreef:
Ik zou het leuk vinden als je die foto kan mailen ik ben wel benieuwd vooral naar de aftekeningen deze merrie heeft namelijk een halve maanvormige bles.

De merrie waar ik het over heb kan je vinden op de site van het nrps ze was namelijk de moeder van het hengst veulen dat kampioen was op de late veulenkeuring van het nrps.


Van Joke Haha!
Charmante foto trouwens in het nrps-nieuws Haha!

luxje

Berichten: 4807
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 22:29

heb geen foto, was pikzwart, niet al te groot, mooi damespaardje.
hij had een beetje klein hart, hierdoor ging het in de springsport niet zo goed. het meisje waar hij van was heeft wel een beetje dressuur met hem gereden maar was te bang, toen is hij door een ander op wedstrijden uitgebracht maar werd steeds uitgebeld met springen, toen is hij verkocht, deze mensen hebben hem gecastreerd en nu loopt hij dus voor de marathonwagen.

Ilonab

Berichten: 772
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Tienhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-03 16:11

Klopt Missouri dat is joke in actie de merrie is van haar en ze is er erg trots op.
ze vond het alleen heel erg jammer dat ze niks wist van haar vader dus vandaar dat ik hier wat informatie probeer te krijgen.

Het is wel jammer dat hij gecastreerd is die hengst aangezien hij nu toch een keurmerrie heeft als dochter.

Wat luxje schrijft over het springen daar herken ik namelijk wel wat van. Deze merrie springt ook alleen als ze je vertrouwd en als ze je goed kent anders vertikt ze het gewoon, maar als ze springt dan doet ze dat erg goed
en deze merrie is ook niet echt een paardje voor beginnende ruiters aangezien ze heel slim is.

in ieder geval bedankt voor de informatie.

groetjes ilona

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 20:16

Hahaha, volgens de keuringscommissie overtuigde Joke in beweging meer dan de merrie Haha! maar daar kan ik me echt helemaal niks bij voorstellen!!!

Ilonab

Berichten: 772
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Tienhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-03 19:52

Toen keken ze zeker net even de verkeerde kant op. of ze hebben de benen verwisseld.

fokfanaat

Berichten: 20212
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 20:10

Ilonab schreef:
Toen keken ze zeker net even de verkeerde kant op. of ze hebben de benen verwisseld.


Heb je de fotoos ontvangen?

Ilonab

Berichten: 772
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Tienhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-03 20:15

nee ik heb nog geen foto's ontvangen ik zal nog even een keer mijn mail adres geven misschien zat er een typ foutje in.
ilonab@planet.nl is het mail adres.

Montega
Berichten: 44
Geregistreerd: 25-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 22:31

Mijn paard is ook van Ecu. Leuk om wat te vinden over hem. Als het via deze weg kan ontvang ik indien mogelijk ook info en foto's van deze inmiddels oude man :) of nakomelingen leuk!