Wie kent de hengst Qualvin de la Barre?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-01 12:30

Ik ken hem zelf heel goed maar ik ben benieuwd if iemand hier wel eens van hem gehoord heeft. Hij heeft helaas maar 2 jaar in België ter dekking gestaan en is toen naar Amerika verkocht. Heel apart dier, bijzonder mooi lopen. Frans gefokt, België gekeurd! Stond op de stal waar ik 2 jaar heb gewerkt, ik ken hem dus erg goed en heb hem het laatste jaar ook gereden. Thuis heb ik nu 2 nakomelingen van hem staan, een 3- en 4- jarige.
Ben heel benieuwd of iemand van jullie wel eens van hem heeft gehoord!!!!! Pling


Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-01 15:03

Leuk dat jullie hem kennen. Jammer genoeg zijn er maar heel weinig nakomelingen van hem in België. We hebben toen wel wat naar Frankrijk verkocht en enkele zijn naar Nederland gegaan. Geen idee of ze daar nog zijn hoor. De oudste jaargang is nu 4 jaar en er lopen van de laatste jaargang (nu 2 jaar) maar een stuk of 10 rond. Jammer, hij geeft prachtige kinderen. Ik zal snel even foto's op In the Picture zetten van Qualvin en zijn 2 zoons die bij mij thuis staan. Verder heb ik nog een mooi merrietje op het oog van Qualvin (loopt nog bij de fokker en wordt 3). Prachtige vos met veel wit en super bewegen. We hebben haar als veulen meegenomen naar de veulenkeuring en daar werden we tweede. Ze is alleen wel erg duur (bijna 9.000,-). In ieder geval, ik vind dat toch wel duur voor een dier dat nog niet eens zadelmak is. Jammer, wordt een super sportpaard.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 bezoekers