Afstammelingen van Idocus

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Afstammelingen van Idocus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-03 15:47

Wie kan mij daar wat meer over vertellen (zoals karakter, prestaties enz)
Ik heb nl een jonge Idocus (jaarling) op het oog en ik wil graag weten wat ik er evt van kán verwachten.

MissHIS

Berichten: 4220
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 15:53

Ik heb vorig jaar in Amerika wel wat nakomelingen van hem gezien (in Nederland alleen veulens). Ik vond ze een beetje propperig, maar dat is ook niet geheel onverwacht. Een 3jarige hengst Stakkato werd kampioen van de hengstenkeuring van de ISR op Hilltop Farm. Leuk dier, maar de kwaliteit ligt daar wel aanzienlijk lager dan in Nederland (toch keurden ze op diezelfde keuring de KWPN goedgekeurde Jus de Pomme-zoon Navarone niet goed... Scheve mond ). Al met al vallen de nakomelingen van Idocus mij nog niet mee.

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 15:55

Ik denk dat je dit beter op een ander forum plaatst. Nl http://wwwarmbloods.com/forums/ Ga dan naar Dutch Warmbloods en vraag het daar. Zitten daar nl veel mensen die Idocus afstammelingen hebben of hebben gehad. Het is wel engelstalig maar dat zal wel geen problemen geven waarschijnlijk.

Loucky
Berichten: 24
Geregistreerd: 17-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 20:58

Kijk ook even naar de website van het NAWPN www.nawpn.org , in de 2003 Stallion Directory and Handbook ( Pagina 30/31) staan alle gegevens vanaf 1985 vermeld van de keuringen in de USA.