KWPN Hengstenkeuring...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anja85

Berichten: 122
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Oud Gastel

KWPN Hengstenkeuring...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-03 20:10

Heyz iedereen!!
Ik ben op zoek naar alles, maar dan ook echt alles dat te maken heeft met de KWPN hengstenkeuring!!! Het gaat mij dan hierbij vooral om de springhengsten!!!
Echt alles is welkom!!! De te beahalen predikaten (ster, preferent, prestatie, etc..), Hoe de hele keuring in zn werk gaat, Wat er precies wordt gedaan op een keuring, Aan welke eisen moet je hengst voldoen om deel te nemen aan een hengstenkeuring...
Ik moet namelijk voor school een presentatie houden over de hengstenkeuring van KWPN springhengsten!! Ik heb zelf wel wat informatie, maar lang niet alles!!! Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!!
Alvast heel erg bedankt!!!
Groetjuhs!!!!!

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 20:48


Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 10:33

Wanneer moet je je spreekbeurt houden? Anders is het misschien leuk om op 12 november naar de eindbeoordeling te gaan. Of een van de dagen dat de eerste bvezichtiging is in Ermelo. Ik weet alleen niet precies wanneer dat is, daar zou je even voor op www.kwpn.nl kunnen kijken.
Als je je presentatie nou bijvoorbeeld pas in februari hoeft te houden kun je begin februari naar Den Bosch gaan. Dat is altijd erg leuk!!!!

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 10:43

Rinske schreef:
kun je begin februari naar Den Bosch gaan. Dat is altijd erg leuk!!!!


Haha! ben je weer van de partij??