Fiks bedrag voor gekeurde hengst

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Excuseme
Berichten: 1978
Geregistreerd: 04-07-03

Fiks bedrag voor gekeurde hengst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-03 22:23

Op de Holsteiner Keuring is de pas gekeurde hengst Quick Nick (Quinar x Concerto II x Lord) verkocht voor 400.000 euro naar Italie. Een volle broer van Contendro is gekeurd en verkocht naar Nederland.

Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 16:26

Er worden wel meer gekke bedragen genoemd, maar ik geloof het altijd pas als ik de bankafschriften zie Knipoog

Er worden ook hele gekke bedragen geboden voor paarden die nu in de verrichtingen lopen...zeggen ze.. Lachen

Carri
Berichten: 559
Geregistreerd: 10-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 15:51

Wij waren dit jaar aanwezig op de HK te Holstein. In positieve zin vielen op : ten eerste de Quinar-afstammelingen : chique, beweging én springen, daarvoor zijn ze ook gefokt. Ten tweede : mooie Contenders. De Carthago's vielen tegen. De Siergerhengst (V. Cascavelle) heeft verdiend gewonnen. De keuring was goed te volgen enkel de goedkeuring van den hengst met moeder TAGGI (sprong internationaal met Soren Van Ronne) was niet verdiend. Dan werd de jury ook uitgefloten!
Voor ons was het een mooie 3-daagse. Ons hotel is reeds besteld voor 2004!!!!

Excuseme
Berichten: 1978
Geregistreerd: 04-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-03 18:33

Quinars zijn mooie beesten in die zin, zoals jij ze beschrijft. Over de rittigkeit lopen de meningen sterk uiteen, over hhet algemeen niet positief.

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 18:43

Ik heb wel eens gehoord dat Broere toen der tijd Jazz heeft gekocht voor een half miljoen gulden. En dat was nog voor dat hij goedgekeurd werd.

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 18:44

ja die paarden zijn echt extreem duur wat dacht je vanb sir sinclair.. man maar als ik een merrie had dan hadik het wel geweten dat paard ben ik echt fan van geworden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 18:47

_inge_ schreef:
Ik heb wel eens gehoord dat Broere toen der tijd Jazz heeft gekocht voor een half miljoen gulden. En dat was nog voor dat hij goedgekeurd werd.



Dat lijkt mij enorme fabel. Jazz is namelijk pas een paar jaar geleden aangekocht door BRoere samen met een aantal andere eigenaren. Bij goedkeuring was hij geloof ik van NIco witte en nog iemand.

Broere heeft zich ingekocht met nog een aantal mensen om te zorgen dat Jazz in Nederland blijft. Aangezien er vrij hoge bedragen werden geboden.

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 18:50

Pipo"]
[quote="_inge_ schreef:
Ik heb wel eens gehoord dat Broere toen der tijd Jazz heeft gekocht voor een half miljoen gulden. En dat was nog voor dat hij goedgekeurd werd.



Dat lijkt mij enorme fabel. Jazz is namelijk pas een paar jaar geleden aangekocht door BRoere samen met een aantal andere eigenaren. Bij goedkeuring was hij geloof ik van NIco witte en nog iemand.

Broere heeft zich ingekocht met nog een aantal mensen om te zorgen dat Jazz in Nederland blijft. Aangezien er vrij hoge bedragen werden geboden.
[/quote]

Ik zei ook dat ik t maar gehoord had.

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-03 20:22

Joop v Uijtert had m ook graag willen hebben met Lisman, die zijn tot 370.000 gegaan maar helaas gaf die Italiaan er iets meer voor....

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 19:00

Die quinar had idd veel vermogen, maar ik heb met de fokkers van stamm 242, 318d2 etc gesproken. Ook met vaste ruiters van het Verband.
En ze zijn hartstikke moelijk, echt frans bloed.

Als die Duitsers verklaarden ze voor gek.
En die hengst gaat niet naar Italie maar blijft 10 jaar bij Klein Offenseth staan. Maar die hebben een contact zitten in Italie.

Summum
Berichten: 50
Geregistreerd: 10-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 18:30

nico witte heeft toen gedaan net alsof er interessa vanuit america was voor Jazz, en hem zo duur voor een deel aan het syndicaat verkocht: nico is een slimme vent als 't om geld gaat!