wat vinden jullie van mijn merrie (en welke hengst erbij?)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Aimee

Berichten: 11795
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 22:08

Geen slecht papier, uit zo'n merrie wil ik ook wel een veulentje. Ik heb een lichte voorkeur voor buitenlandse hengsten, dus ga je niet opzadelen met hengsten die ik er voor uit zou kiezen. Maar ik heb gehoord dat Jazz en Contango een goede match zijn...


Aimee

Berichten: 11795
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 14:38

Lees hierboven over Amsterdam, Sandreo en Stravinsky. Jaaa... denk ik dan, maar ga dan meteen voor de 'echten'. Eigenlijk wou ik niet beginnen over (dure) buitenlandse hengsten, maar ik gooi er toch een paar namen in. Want i.p.v. Amsterdam kun je natuurlijk ook nog voor zijn vader Argentinus gaan Lovers , of voor Sandro hit zelf of als je voor een volbloed gaat (waar ik fan van ben en op zo'n merrie aan zou durfen) denk dan aan Prince Thatch xx *LOL* (vader van Joker en Picolino) of Lauries Crusador xx (vader Laurentianer, die is zelf trouwens ook wel een interessante optie).
En nu ga ik iets zeggen wat KWPN-freaks vast niet willen horen: Rafürstinels. (geen buitenlandse hengst, maar hij staat me wel aan)
Maar goed, het gaat er inderdaad om wat je zelf met het paard wil doen. Dus: wat is je fokdoel? We kunnen hier wel met namen gaan smijten, maar ja, stel nou dat je met je volgende paard wil gaan western rijden..... Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers