Bedrog op hengstensite, kijk!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Y_DG

Berichten: 4400
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Beveren (België)

Bedrog op hengstensite, kijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-03 18:14

Ik was eens aan het kijken op www.gestelhof.be en ik was naar video's gegaan en daar zag ik video'tjes van een zoon van Saros Lachen , namelijk Aros. En die dressuurvideo is heel mooi en zo maar het springen moet je eens heel goed kijken ...en daarna moet je eens naar het nieuws gaan en het onderwerp: "Saros afstammelingen springen ook heel goed" gaan en daar eens het video'tje bekijken, dat video'tje moet over Anka G gaan maar als je goed kijkt is de video van de hengst, dezelfde video als de springvideo van Anka G.

Wat vinden jullie ervan? Verward ik vond dat ik dit ff moest vertellen.
xx


Y_DG

Berichten: 4400
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Beveren (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-03 18:38

nee hoor maar als je naar het springvideotje kijkt van de nieuwe hengst op de site (de zoon van saros) namelijk Aros, dan is het hetzelfde videotje als dat van Anka G, en dat kan toch niet? Dus dat is toch bedrog, éénzelfde video gebruiken voor twee verschillende paarden???
xxx

Y_DG

Berichten: 4400
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Beveren (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-03 16:42

Citaat:
Ik vind de titel," BEDROG OP HENGSTENSITE, KIJK! " fel overdreven ,die meer lijkt op sensatie zucht en afgunst. Bij het lezen van de titel had ik mij verwacht aan echte fraude of bedrog. In Belgie heeft Gestelhof een zeer goed en betrouwbaar imago en dit kleine foutje zal wel snel hersteld worden.Ten andere in een ander nieuwsbericht van Gestelhof spreekt men heel duidelijk over een "DOCHTER" van Saros.


Ja ik weet ook wel dat Gestelhof een veel te goede naam heeft om dat te doen hoor maar ik vond echt geen andere titel op dat moment gisteren. Ik weet dat ik een andere gepaste titel kon vinden maar dat is nou niet zo. En het spijt me dat ik nogal raar overkwam maar dat was niet de bedoeling. Nou, ik had een mailtje gestuurd hoe dat zit met Aros en hij is al verkocht op een Limburgse veiling en de nieuwe eigenaar is niet geïnteresseerd in dekken.
En nog eens mijn excusez voor mijn ongepaste titel...
xx

Y_DG

Berichten: 4400
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Beveren (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-03 17:12

Suzan1 schreef:
De reactie van Quirinake kan ik me wel voorstellen. Het is dat dit een goed adres (Gestelhof) is, aan hun goede bedoelingen wordt niet getwijfeld. Maar in de paardenwereld wordt wel vaak enorm geknoeid met de werkelijkheid.

Misschien heeft Quirinake dat wel aan de lijve ondervonden.
Quirinake's excuses (overigens bijzonder netjes) zijn vast wel aanvaard, we blijven maar mensen...... Knipoog


Dank u Suzan, ik heb mijn best gedaan voor mijn excuses Knipoog Ik denk wel dat ik al wat geknoei heb meegemaakt... En inderdaad we blijven mensen... Ik kan een vergissing maken of misschien hebben ze het erom gedaan en niemand zal dat weten, zelfs ik niet tenzij ik een mail moest sturen naar gestelhof Knipoog maar dat ben ik niet van plan Haha!
Doeiii
xx


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 bezoekers