Najaarsonderzoek van start...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 12:20

De Krack C x Pion sprak mij enorm aan. Mag inderdaad nog wat meer paard worden..........maar verder.........erg fijn beest!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 13:11

Ach ja, als het beestje maar een naam heeft!! Maakt toch niet zo heel veel uit. Alleen die ellenlange namen zoals inderdaad Olympic Tcn Gestion Partout, dat gaat mij wat te ver. Maar verder..................

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 13:15

Toepasselijke naam: Krack C voor Krack C.

Dat vind ik de meest toepasselijke naam die ik gehoord heb en die ik mij herinner! ( dat laatste is vrij belangrijk, heb een geheugen als een vergiet)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 14:13

VOlgens mij worden de ruiters gevraagt. Een vriendin van mij heeft de M jaargang gereden, en zij is gewoon gevraagd door Johan Hamminga destijds. Inderdaad was het voor haar ook een probleem omdat ze met haar eigen stal zat. Maar het is een leuke ervaring.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 16:47

Suzanne F. schreef:
En als we het toch over namen hebben....deze heet Touch dawn en ik dacht dit een erge taalfout was, moest Touch down zijn in mijn ogen...


Oei, vind dat wel een enorme genante taalfout!! Mocht het geen taalfout zijn, maar bewust geschreven, vraag ik mij af wat de achterliggende gedachte ervan is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 13:30

Dat soort namen worden altijd bedacht. Weet nog goed dat ik een Wahtamin x Wachtmeester reed. Iedereen had het altijd over een wahtamin? Ow, je bedoelt Wat TE min!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MariskaFally, Mitch_Beauty, Moratoetje en 5 bezoekers