Ferro terug?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 13:16

Helene Aubert, dat is die amazone die jaren geleden in het blad Elegance deze topopmerking liet noteren:
De band tussen paard en mens is een verzinsel van de mens Verward .
Lekker voor Ferro, hoop dat iemand anders hem zo nu en dan aait Ach gut

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 15:19

perlee schreef:
Ken jij haar????? Zoniet kan je er ook niet over oordelen.


Geef alleen weer wat ik gelezen heb Verward
Hoef ik iemand toch niet voor te kennen. Ik vond het een koude uitspraak en ben het er niet mee eens.
Zegt wel wat over degene die zo'n uitspraak doet trouwens.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 16:42

perlee schreef:
Inderdaad zoals Sarabande het over doet komen is nou niet echt aardig tegen over Helene Aubert.


Ik doe niets doen overkomen ik quote uit een artikel en geef mijn mening.
Caroline 81 draagt daarbij een aspect aan waar ik niet eens bij stil gestaan heb.
Het moet inderdaad heel pijnlijk zijn voor Coby dat iemand anders de hengst rijdt die zij naar al die successen gereden heeft, waar ze wel degelijk een band mee had en die haar op bijzonder onelegante manier ontnomen is.
Discussies hierover zijn een tijdje geleden uitgebreid op deze plaats gevoerd.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 16:51

perlee schreef:
En ik vond jouw opmerking over die aai over Ferro zijn neus nogal raar want als je geheel op hoogte geweest zou zijn dan zou je weten dat Ferro niet eens bij Helene op stal staat.



Verward Verward Verward

Lijkt mij geen geheim, het een sluit het andere niet uit.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 18:32

Vind dit eigenlijk een onzinnige discussie, maar iedereen weet waar Ferro staat en waar vandaan hij dekt.
En waar hij staat maakt ook niet uit of hij zo nu en dan een aai van zijn amazone krijgt.

Zoek even met de zoekfunctie de eerdere discussie over Ferro, wordt heel veel duidelijk.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 19:04

Nou daar ging het dus om. Ik ben het niet met je eens Saluut. Ik heb hier 7 paarden staan en heb met de een veel meer een band dan met de ander. Dat komt van hen uit, niet van mij. De een vindt degene met de voerbak aardig, de ander interesseert het niet of ik eten bij me heb, maar vindt het duidelijk fijn als ik er ben.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 19:46

perlee"]
[quote="Wouter24 schreef:
Ik denk als jullie ferro nu terug zien hard schrikken hoor, het is lang niet meer de krachtpatser die het was, denk niet dat coby er erg mee zit, een beetje trucjes uitrijden op een hengstenshow is niet te vergelijken met de EK's, WK's, en Olympiade die coby met ferro heeft gereden

Het is inderdaad niet niet vergelijken met wat Coby met hem deed maar om dat uit een paard te krijgen moet je toch wel iets meer dan gemiddeld kunnen rijden maar goed daar ging het hier nu niet om.
[/quote]

Dat is nu wel waar het om gaat, het band verhaal is eigenlijk heel off topic Bloos!

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 21:07

Wat een veronderstellingen allemaal.
Het boek Ferro is na een overeenkomst met de eigenaren voor Coby gesloten.
Hij zal ook niet meer in de sport worden uitgebracht.
Dat andere bekende topruiters dus bedankten zal dubbel zijn, ofwel geen zin om alleen shows te rijden ofwel uit solidariteit met Coby voor wie de laatste verwikkelingen die zij indertijd had toch zeer onprettig waren.
Dat had zij niet verdient.
Maar dat is idd verleden tijd.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 21:33

Pipo schreef:
Als mensen dat wel doen, vind ik dat bijzonder kinderachtig.


Wie doet dat dan???

In de overeenkomst was opgenomen dat Ferro niet meer zou worden uitgebracht. Daar is mijn reactie op gebaseerd.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 00:18

Ja sjuim ik ben het helemaal met je eens. Ik denk niet dat hij er 1 merrie meer door dekt en zou het de hengst gunnen als ie gewoon buiten het dekken lekker in de wei kon lopen.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ellebel123 en 142 bezoekers