Wie gaat er naar de Star sale veiling in Drachten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jan_VT

Berichten: 3487
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: in een gezellig plattelandsdorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 14:14

Kan allemaal wel zijn, dat van die bedragen. Hoewel het lijkt me sterk bedrog, dat men serieus kan aanklagen. Maar ik kan wel geloven dat zoiets plaatsvindt in de paardenwereld.

Maar ik geloof nooit dat die veulens voor een appel en een ei van adres veranderen.


Jan_VT

Berichten: 3487
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: in een gezellig plattelandsdorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 14:32

Wel, dat die veulens toch steeds voor een meer dan goede prijs zullen verkocht worden uiteindelijk.

Misschien zegt men publiek 30.000 €, als het veulen in werkelijkheid dan nog wordt verkocht voor de helft, dan zou ik als verkopen ook glimlachen hoor.

Jan_VT

Berichten: 3487
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: in een gezellig plattelandsdorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 12:11

Citaat:
Waar maak je dat uit op.

Lijkt me totaal niet in verhouding met de huidige markt. Daarbij zijn het altijd veulens van hengsten die aan de weg timmeren omdat ze van eigenaren zijn die die hengsten in de spotlights zetten. Een hoge prijs op een veulenveiling hoort gewoon bij het totale PR gebeuren rond zo'n hengst.


Kom op! Waarom zou je als fokker dan al je tijd stoppen in een gebeuren dat helemaal fake is, voor een prijs die je thuis in de weide ook kunt krijgen...?!?

En ik geloof er best wel in dat (zoals hierboven gezegd wordt ivm het Rodhiamant-veulen) er nog hoge prijzen worden gegeven voor de veulens op veilingen (waarmee ik niet ontken dat er soms wel afspraken zullen gemaakt worden). Ook gezien de huidige marktsituatie zijn er gewoon mensen die zich dat kunnen blijven permiteren.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amaniblauw, Manny, Petunia27 en 118 bezoekers