Wie gaat er naar de Star sale veiling in Drachten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 11:18

Hey ik ben d'r ook Haha!

Maar dat wist je natuurlijk al lang!

Ben benieuwd voor wat voor een prijs die van Sietse weg gaat! En die van jullie natuurlijk ook Knipoog

Hey kheb d'r echt zin in!!

Xie je daar wel!!

Groetjes Tong uitsteken


LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 07:26

Hey ik heb je wel gezien, van heel dichtbij Tong uitsteken

Maar de prijzen waren niet echt hoog dit jaar. Heb ze van vorig jaar erbij gehaald maar die waren toch echt wat hoger!

En vreemd dat ze bij die van Sietse gelijk inzetten op 10.000 euro! Jammer dat ik geen geld bij me had Clown

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 18:55

Ik hoorde vandaag dat er 4 mannetjes van VDL er zaten om de prijzen van 'hun' hengsten omhoog te krijgen! Maar ja zo zou het ook wel moeten gaan.

Ik weet iig dat er een paar weg zijn gegaan zonder voorafgaande afspraken

En die tuigpaardveulens gaan die altijd voor zo weinig geld weg Verward

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 19:07

Regio Drenthe
03-09-2003: Star Sale Drachten veilt super tuigpaard veulens


Op vrijdag 5 september aanstaande vindt de derde editie van Star Sale Veulenveiling Noord-Nederland in het Fries Paarden Centrum te Drachten plaats. Tijdens deze veiling worden er 48 excellente KWPN veulens aangeboden. Onder deze 48 veulen bevinden zich 4 top tuigpaard veulens, die vele harten sneller zullen doen kloppen door hun houding en optreden.


Tijdens de selectiedagen is de speciale selectiecommissie voor tuigpaard veulens erin geslaagd deze van uitermate kwaliteitsvolle veulens te selecteren. Alle hengstveulens, die gezien hun afkomst absoluut voor de opfok in aanmerking komen. Drie zijn afkomstig van de zich inmiddels door nakomelingen op de keuringen bewezen hengst Patijn. En één is afkomstig van een hengst die geen introductie meer behoeft, namelijk de keurhengst Fabricius. Daarbij komt dat alle tuigpaard veulens uit bewezen sportstammen komen.


Drie van deze veulens waren ook uitgenodigd voor de Nationale Veulenkeuring te Ermelo, waar de noordelijke fokkers duidelijk met hun produkten aanwezig waren. 10 van de 14 finale plaatsen werden door de noordelijke fokkers ingenomen. Niet voor niets is ons motto: ‘Er gaat niets boven het Noorden!’.


Uitgebreide informatie over alle Star Sale veulens 2003 en dus ook van deze super tuigpaard veulens vindt u op onze website: www.horses/starsale.nl.



Maar waarom gaan ze dan weg voor 1600 euro? En er was nog een afgemeld en er ging eentje niet eens weg voor 1000 euro?

Nu zit ik niet in de tuigpaarden maar ik vind het toch wel lage bedragen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: meniekske en 99 bezoekers