Poging 2: Krack C

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 00:45

Gerrie de eerste 2 zinnen zijn waarschijnlijk quotes van suzanne F. Als ik het goed begrijp vind je krack een crack???

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 23:21

Gerrie schreef:
Mischien is een Bach remedie iets voor zijn innerlijk wat in balans te krijgen?


Zal iets heel anders zijn dan een sjef remedie iig Haha!

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 23:36

Nou ik weet niet of Sjef daar nog gevoelig voor is hoor Verward

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 00:24

Gerrie het probleem met Krack is dat ie zo verschrikkelijk lief is. Dus je zult zijn trainer/cq ruiter in behandeling moeten nemen

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 09:37

Pipo schreef:
Krack is gewoon over de zeik gereden en getrixt in zijn jongere jaren. Dat die arme ziel door enkele dat op zijn boterham gepresenteerd krijgt als neurotisch, kan hij niets aan doen. Geef de vorige ruiter maar de schuld, die reed hem zo. En Krack met zijn superkarakter probeerde het allemaal maar te doen zoals gevraagt.

Persoonlijk vind ik het een van de beste paarden van Nederland, superbewegen, superkarakter, plaatje om te zien en dan niet te vergeten hoeveel echt goede nakomelingen hij inmiddels al heeft gefokt.

Wat wil een mens nog meer...........................


Amen

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 11:30

petraaken schreef:
Sorry voor het gezaag over zijn karakter maar ik moet hengsten gebruiken die zelf heel rustig en koel zijn maar die toch ook werklust hebben. Ik heb nl niet graag paarden die voor het minste in de schrik schieten en wegspringen of blokkeren of iets anders van dat nerveuze gedoe. Ik word er nl zelf nerveus of bang van als ze zo reageren.


Als je fokt, heb je het komende karakter van je paard voor 2/3 in eigen handen
a bij de keuze van de combinatie
b bij de opvoeding van het veulen

Als je steeds maar de fout bij de hengst blijft zoeken ken je de regels van het spel niet.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider, Desi_2409, Geodeo en 148 bezoekers