Sir Sinclair naar de USA

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 10:51

wedden dat ie minder opbrengt dan tijdens die NEPveiling ?????!!!

Gaat echt niet zomaar de grote plas over......kan gewoon niet aan de verwachitngen voldoen.
Anders bleef ie hier en zou hij via diepvriessperma in de VS ter beschikking zjin (net als Rousseau en Idocus)

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)


CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 11:26

De transfer van Contango naar de VS had een heel andere achtergrond.....!!

Wellicht is het je opgevallen dat Iglesias destijds naar de VS ging en later ......terugkwam.....?
Moet je maar eens even navragen hoe dat nu precies zat met Iglesias en Contango...... Knipoog

De klant is koning.....zeker als ie veel dollars heeft.

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 13:05

MissHIS schreef:
Op zich lijkt het mij, ook door eerdergenoemde feiten, niet onaannemelijk dat Sir Sinclair wordt verkocht. Toch spreken enkele mensen in Nederland dit tegen.


Zal wel waar zijn.

Op zich is het heel normaal dat er sprake is van een stille verkoop totdat de hengst daadwerkelijk in Schiphol is ingeladen.
Wellicht dat de kopers van ISF op stal iets te loslippig zijn geweest, waarmee de verkopende partijen niet echt blij zijn.
Een dergelijk paard gaat eerst nog wel even door de veterinaire check alvorens te vertrekken. Wie weet, mankeert ie een kleinigheid en is de "deal off". Dan zitten ze met de gebakken peren!

Dus ik zou het ook ontkennen...... Knipoog

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 16:20

zoek eerst maar even uit waarom Iglesias terugkwam.....

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 16:41

oh ja.....voor de ongelovigen onder ons ......
.....Phone: 610.383.4717 en vraag dan maar even naar Meghan.
Wellicht wil Mary Alice het bericht ook wel bevestigen (of ontkennen).
info@ironspringfarm.com

Volgens meghan is het IN IEDER GEVAL ZEKER. Knipoog

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 16:52

Suzanne F schreef:
Omdat Miss Malone hem niet leuk genoeg vond om mee te rijden. Het rijden verliep niet volgens plan. Toen heeft Lauw de kans gehad om hem voor een zeer goed bedrag terug te kopen en toen is hij dus teruggekomen.


Daar heb jij het bankrekeningsafschrift van gezien zeker...... hahahaha

Je moet wel even gevoel voor verhoudingen houden hoor!
Als die dame een paard niet bevalt / past kan je hem terugnemen of ruilen, anders heeft ze het laatste paard bij je gekocht. En terecht. Deze klant is koningin..........

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)


CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 17:07

Heeft alleen te maken met goedgelovigheid.
Al die sterke verhalen over "veel geld" en zo.
Je moet het allemaal even in de juiste proporties zien.
Niks kwaads mee bedoeld hoor.

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 08:41

Gail schreef:
Ik heb ook begrepen dat dit niet waar is !!!!! Sterker nog, het bericht heeft Horses volgens mij al van de site afgehaald.....teken dat het in ieder geval niet bevestigd is!!!

Dus al dat gezeur over dat hij zijn verwachtingen niet waarmaakt was wat voorbarig!!


HAHAHAHAHA Haha! Tong uitsteken

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 09:00

Officieel persbericht in de dressagedaily zegt me meer dan genoeg!
Lijkt me nu wel duidelijk.

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 09:43

in het Hebreeuws of Swahili?

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 09:50

Latijn zou moeten lukken.......die andere talen bevatten tekens die BOKT niet aankan...... Haha!

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 10:30

bokttaal:

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 11:33

als het moet zet ik de naam van die meneer hier wel even neer....... }>

.....maar natuurlijk alleen na instemming van Miss.....!!

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 12:11


Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 12:41

Deze verkoop aan ISF heeft toch niks met Scot te maken. Verward

Mocht ie willen. Hij is trouwens wel gecharmeerd over de aankoop, net als die "ranke dame" van Hickerson. Maar dat is Amerikanen eigen. Als ze het over paarden hebben is alles "beautiful, so nice, gorgeous" etc etc.

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 13:09

Gail schreef:
Oeps...ik ben nog nie twakker, waar haal ik dit nou weer vandaan? Geen idee.
Maar ik blijf t n mooie hengst vinden die zijn kans gewoon moet krijgen zonder afgekraakt te worden.


Ach, sommige mensen kijken nu eenmaal door een ROZE bril.
Vandaar wellicht ook die Avatar...........

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 13:11

sarabande schreef:
Wat hebben die mensen tot nu toe eigenlijk met al dat topboed gecreeerd Verward


Vegeet niet dat de merriestapel in de VS zeeeeer klein is. Wellicht maar 1 promille van dat van hier.
Dat is hun zwakte en dat weten ze. Het duurt nog jaren voordat ze een brede merriestapel hebben en dat maken WIJ hier niet meer mee.

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 08:22

.........en dan hier een reactie van EURODRESSAGE zoals gepost op het DBNA-forum:


Citaat:
Hello,
Sir Sinclair has definitely been sold to Iron Spring Farm and this has been CONFIRMED by both ISF and the Dutch owners.

http://www.eurodressage.com/news/breedi ... clair.html

Astrid Appels
Eurodressage

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 15:46

Zullen ze morgen wel met een persbericht komen.

Had MissHis toch mooi de primeur op Horses!!
Van mij mogen de huidige eigenaren MissHIS wel even excuses aanbieden en een beste bos met bloemen + bonbons voor de geleden emotionele schade!

En er is vast wel een lezer op BOKT die dit leest en even kan doorgeven aan de co-owners.............

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 08:38

petraaken schreef:
Ze mogen inderdaad hun excuses aanbieden aan MissHiss. Misschien een gratis dekking zou het leed wat kunnen verlichten als er een hengst staat die haar bevalt.


Da's wel een goed idee, en het kost ze uiteindelijk helemaal NIETS!
......en zo'n hengst vindt het vast wel leuk.

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 08:40

Ik moet trouwens wel even kwijt dat die redactie van Horses totaal geen BALLEN heeft omdat ze het bericht direct verwijderden.
Het was niet meer dan het plaatsen van een amerikaans persbericht.

Een beetje journalist had het bericht NOOIT verwijderd en de bron volledig beschermd.

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 10:30

Sjuimpje schreef:
Horses kan bestaan d.m.v. adverteerders, die wil je natuurlijk niet tegen je in het harnas jagen...
Voor echt onafhankelijk nieuws moet je toch op Bokt zijn.
Wellicht dat je hier een nieuwspagina kan beheren Miss?


Hier krijg ik wel een beetje een naar gevoel bij.......

Horses leeft van adverteerders / Bokt onafhankelijk ?????
Volgens mij vallen ze onder dezelfde host, dus dat verschil zie ik echt niet.


Maar je verwijdert toch geen berichten omdat "iemand" even opbelt?
Dus als ik horses opbel en ik zeg dat ik de Koningin ben wordt meteen gedaan wat ik verlang. Mooie boel.

Het ging toch echt niet om een verzonnen, nergens op gebaseerd bericht. Het was volgens mij niet meer dan een "link" naar een andere site waar het persbericht opstond.

De horses redactie weet toch al hoe je een zeer matig bezochte site NOG matiger kunt maken. Over commercieel gesproken.

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 11:00

Lovely"]
Wat bedoel je precies met die opmerking??? Volgens mij trek je de verkeerde conclusie namelijk Lachen.
[/quote]

Bart schreef op horses.nl

[quote="BartVB schreef:

Het overstappen op phpBB (het nieuwe forum systeeem) heeft denk ik relatief weinig te maken met het afnemen van het aantal berichten. Natuurlijk maakt het wel wat uit, sommige mensen waren al een jaar of 4 aan het 'oude' systeem gewend en het kost dan wat moeite om over te schakelen op iets dat behoorlijk anders werkt.

Het ging al 'mis' voor de omschakeling, eigenlijk ging het een paar jaar geleden al fout. Ik kwam zelf nooit op horses.nl maar m'n toenmalige vriendin (Heike) wel. Ze zat heel erg vaak op horses maar ik hoorde ook behoorlijk wat frustratie. Belangrijkste punten waren dat mensen elkaar anoniem (of zelfs onder elkaars naam!) af zaten te zeiken. Op die manier is het zo goed als onmogelijk een normale discussie te voeren. Een ander punt was dat het leek alsof er een onzichtbare 'entiteit' was die zomaar wat berichten verwijderde als het mis ging, je hoorde nooit wat van het beheer, ze waren er wel maar ze hadden totaal geen contact met het forum (iig merkte je daar niets tot weinig van). Ik denk dat dat de twee belangrijkste punten waren. Verder waren er natuurlijk nog een aantal technische punten... Het oude systeem was (iig voor mij) erg onoverzichtelijk en extreem langzaam.

Omdat ik het nogal zonde vond dat er zoveel mensen tegen die problemen aan bleven lopen heb ik phpBB (dat ik op dat moment, 3 jaar geleden, aan het ontwikkelen was) op een domein gezet dat we nog over hadden (www.bokt.nl) waarna een flink deel van de mensen van Horses over zijn gegaan op Bokt.nl ivm het transparante(re) beheer, 'betere' systeem en het bestaan van accounts met wachtwoorden. Het is overigens zeker niet zo dat ik horses.nl een hak wilde zetten of 'klanten' weg wilde halen. Heb dat toen alleen gedaan omdat ik het geklaag van Heike moe werd en wist dat het makkelijk beter kon Had toen nooit verwacht dat het zo enorm goed zou gaan lopen Scheve mond

Of er nu nog plaats is voor een forum op horses.nl? Ik denk het wel maar dan moet de aanpak veranderen. Of je moet zorgen dat je een gezellig intiem clubje hier krijgt (zie hippics.net en paarden.nedforum.nl) of je moet je op niches gaan richten. Andere mogelijkheid is het integreren van het forum met de rest van de site.

Horses.nl heeft 3 jaar geleden meer dan voldoende kansen gehad om de problemen op te lossen maar ze hebben toen niets gedaan... Maar goed, het forum is ook niet de core-business van horses.nl dus ik kan het ze niet kwalijk nemen. Het beheer van een forum kost nu eenmaal bakken en bakken en bakken met tijd Scheve mond



Inderdaad Lovely, die quote had ik even verkeerd geinterpreteerd lijkt het.
Was ook wel een beetje een vaag verhaal met Heike werkend voor Horses en hij voor Bokt etc etc.

maar eerlijk gezegd interesseert me dat ook bar weinig........

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 11:05

Sjuimpje schreef:
Volgens mij kan BartVB niet wakker liggen van wat een Dekstation/hengsteneigenaar van hem/Bokt vind.


mijn ervaring met Bart is in ieder geval wél dat ie bar weinig toelaat op dit forum!

Van hem moet ik elke keer tot 10 tellen voor ik reageer, maar ik heb altijd het gevoel dat ik hier onder zware censuur dingen neerzet.
Het komt maar zelden voor dat ik 100% mijn mening durf te geven.
Je hebt zo je 3e waarschuwing. Wat dat betreft is het hier weinig beter dan op horses....... Knipoog

Wellicht dat er een rubriek kan komen waar echt ALLES gezegd mag worden.
Je kunt je namelijk beter afreageren op zo'n forum dan op het wedstrijdterrein dunkt me...........

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 11:31

STEL dat ik het volgende gepost zou hebben binnen deze discussie (puur hypothetisch dus.....)

"Opgeruimd staat netjes....."

Dan had Bart "tig" boze mailtjes gekregen over mijn posting en vervolgens mij weer de kast uitgeveegd.
Hij laat zich misschien niet beinvloeden door de "grote hengsteneigenaren" maar zoveel te meer door klagende bokkers als je het mij vraagt. Hij laat zich echt veel te veel manipuleren als je het mij vraagt.

Zoals ik al schreef: PUUR HYPOTHETISCH

Alles wat ik hier te melden heb berust op totale onzin en dient als dusdanig te worden opgevat. (Tendentieus, ongefundeerd en buitengewoon kwetsend)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 65 bezoekers